Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Materiály do výuky
>
základní vzdělávání
>
Člověk a jeho svět
>
1. stupeň
>
Rozmanitost přírody
>
2. období
>
objevuje a zjišťuje propojenost prvků živé a neživé přírody, princip rovnováhy přírody a nachází souvislosti mezi konečným vzhledem přírody a činností člověka
Materiály do výuky
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání — lehké mentální postižení
Základní vzdělávání — středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání — těžké mentální postižení
Gymnázium
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Vzdělávací oblast/Průřezové téma/Gramotnost
Všechny
Informatika (rvp zv 2021)
Jazyk a jazyková komunikace
Matematika a její aplikace
Informační a komunikační technologie (rvp zv 2017)
Člověk a jeho svět
Člověk a společnost
Člověk a příroda
Umění a kultura
Člověk a zdraví
Člověk a svět práce
Doplňující vzdělávací obory
Osobnostní a sociální výchova
Výchova demokratického občana
Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech
Multikulturní výchova
Environmentální výchova
Mediální výchova
Čtenářská gramotnost
Matematická gramotnost
Přírodovědná gramotnost
Finanční gramotnost
Jazyková gramotnost
Ict gramotnost
Stupeň základního vzdělání
Všechny
1. stupeň
Vzdělávací obor
Všechny
Člověk a jeho svět
Tematický okruh
Všechny
Místo, kde žijeme
Lidé kolem nás
Lidé a čas
Rozmanitost přírody
Člověk a jeho zdraví
Období
Všechny
1. období
2. období
Očekávaný výstup
Všechny
Objevuje a zjišťuje propojenost prvků živé a neživé přírody, princip rovnováhy přírody a nachází souvislosti mezi konečným vzhledem přírody a činností člověka
Vysvětlí na základě elementárních poznatků o zemi jako součásti vesmíru souvislost s rozdělením času a střídáním ročních období
Zkoumá základní společenstva ve vybraných lokalitách regionů, zdůvodní podstatné vzájemné vztahy mezi organismy
Porovnává na základě pozorování základní projevy života na konkrétních organismech, prakticky třídí organismy do známých skupin, využívá k tomu i jednoduché klíče a atlasy
Zhodnotí některé konkrétní činnosti člověka v přírodě a rozlišuje aktivity, které mohou prostředí i zdraví člověka podporovat nebo poškozovat
Založí jednoduchý pokus, naplánuje a zdůvodní postup, vyhodnotí a vysvětlí výsledky pokusu
Stručně charakterizuje specifické přírodní jevy a z nich vyplývající rizika vzniku mimořádných událostí; v modelové situaci prokáže schopnost se účinně chránit (vyřazeno ze závazných očekávaných výstupů)
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
- žádné -
tělesné postižení
zrakové postižení
sluchové postižení - v komunikaci preferují český jazyk
vady řeči
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
souběžné postižení více vadami - MP a další postižení
souběžné postižení více vadami - kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
souběžné postižení více vadami - autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
autismus
dyslexie
dysortografie
dysgrafie
dyskalkulie
poruchy pozornosti a vnímání
z odlišného sociokulturního prostředí
z cizojazyčného prostředí
sluchové postižení - v komunikaci preferují český znakový jazyk
Vyhledat
Smazat filtr
Materiály
(15)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu materiálu
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
15
položek
Zpět
1
2
Další
základní vzdělávání
26. 10. 2020
0x
3279x
Zvířata v QR kódech
Materiál obsahuje 8 obrázků zvířat a k nim 8 vět o zvířatech zašifrovaných v QR kódu. Děti mají za pomocí čtečky,…
základní vzdělávání
27. 1. 2020
0x
6292x
Bingo – třídění živých organismů
Známá hra slouží k procvičení učiva o třídění organismů. Materiál obsahuje pojmy, definice a hrací karty.
základní vzdělávání
16. 1. 2020
0x
2799x
Nerosty
Materiál slouží k procvičení učiva o nerostech pomocí doplňovačky, práce s textem a metody I.N.S.E.R.T.
základní vzdělávání
25. 2. 2013
0x
2560x
Ekovize
Semena – Základní informace o semenech a jejich významu pro rostliny. Materiál vytvořen v rámci projektu Evvoluce.cz
základní vzdělávání
11. 2. 2013
0x
4013x
Příroda si ne(po)radí
Vím, chci vědět, dověděl jsem se – Trojlístek s prostorem pro vlastní myšlenky. Materiál vytvořen v rámci projektu…
základní vzdělávání
8. 1. 2013
0x
3117x
Abychom si rozuměli
V ohrožení – Definice různých stupňů ohrožení a příklady živočichů ke každému z nich. Materiál vytvořen v rámci…
základní vzdělávání
30. 11. 2011
0x
7028x
Riskuj – polární pás a oceány
Didaktická hra určená k procvičování základních pojmů, týkajících se polárních zeměpisných pásů a oceánů. Vhodné pro…
základní vzdělávání
8. 11. 2011
0x
7200x
Energie
Prezentace v PowerPointu seznamuje žáky 1. stupně s energií slunečního záření. Text je doplněn animacemi a vhodnými…
základní vzdělávání
4. 11. 2011
0x
7299x
Užitková zvířata
Doplňkový materiál (výběr ze správných odpovědí s tajenkou) k výuce o užitkovosti zvířat a o domácích zvířatech.
základní vzdělávání
19. 10. 2011
0x
6547x
Jsi dobrý přírodovědec?
Hra je určena pro žáky 4.–5. třídy. Žáci si formou hry procvičují pojmy z ekologie a z přírodovědy. Během hry jsou žáci…
základní vzdělávání
8. 12. 2010
0x
13915x
Neživá příroda - horniny
Na příkladech pískovce, vápence, žuly a čediče prezentace seznamuje se základním rozdělením hornin na usazené a vyvřelé.
základní vzdělávání
1. 11. 2010
0x
10364x
Člověk nebo příroda
Pracovní list je zaměřen na porovnání nedotčené přírody a krajiny poznamenané lidskou činností. Zároveň poukazuje na…
Zobrazeno
12
z
15
položek
Zpět
1
2
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit materiál
Jak vložit materiál
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky