Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Materiály do výuky
>
základní vzdělávání — lehké mentální postižení
>
Jazyk a jazyková komunikace
>
1. stupeň
>
Český jazyk a literatura
>
Jazyková výchova
>
1. období
>
rozpoznat samohlásky (odlišovat jejich délku) a souhlásky
Materiály do výuky
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání — lehké mentální postižení
Základní vzdělávání — středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání — těžké mentální postižení
Gymnázium
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Vzdělávací oblast/Průřezové téma/Gramotnost
Všechny
Jazyk a jazyková komunikace
Matematika a její aplikace
Informační a komunikační technologie
Člověk a jeho svět
Člověk a společnost
Člověk a příroda
Umění a kultura
Člověk a zdraví
Člověk a svět práce
Osobnostní a sociální výchova
Výchova demokratického občana
Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech
Multikulturní výchova
Environmentální výchova
Mediální výchova
Čtenářská gramotnost
Matematická gramotnost
Přírodovědná gramotnost
Finanční gramotnost
Jazyková gramotnost
Ict gramotnost
Stupeň základního vzdělání
Všechny
1. stupeň
2.stupeň
Vzdělávací obor
Všechny
Český jazyk a literatura
Tematický okruh
Všechny
Komunikační a slohová výchova
Jazyková výchova
Literární výchova
Období
Všechny
1. období
2. období
Očekávaný výstup
Všechny
Znát všechna písmena malé a velké abecedy
Rozpoznat samohlásky (odlišovat jejich délku) a souhlásky
Tvořit slabiky
Rozlišit věty, slova, slabiky, hlásky
Psát velká písmena na začátku věty a ve vlastních jménech
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
- žádné -
tělesné postižení
zrakové postižení
sluchové postižení - v komunikaci preferují český jazyk
vady řeči
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
souběžné postižení více vadami - MP a další postižení
souběžné postižení více vadami - kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
souběžné postižení více vadami - autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
autismus
dyslexie
dysortografie
dysgrafie
dyskalkulie
poruchy pozornosti a vnímání
z odlišného sociokulturního prostředí
z cizojazyčného prostředí
sluchové postižení - v komunikaci preferují český znakový jazyk
Vyhledat
Smazat filtr
Materiály
(8)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu materiálu
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
8
z
8
položek
Zpět
1
Další
základní vzdělávání — lehké mentální postižení
18. 2. 2011
1x
5943x
Určování první hlásky
Žáci mohou přiřazovat obrázek a počáteční hlásku. Je možné využít jako skládačku, tak i na rozstříhání a nalepení s…
základní vzdělávání — lehké mentální postižení
26. 11. 2010
0x
3971x
Hledej slova zdrobnělá
Pracovní list se podobá známé deskové hře Člověče, nezlob se, práce s ním má stejná pravidla. Je určen pro skupinovou…
základní vzdělávání — lehké mentální postižení
26. 10. 2010
0x
4726x
Ztratily se samohlásky
Aktivita je určena nejmladším žákům k doplňování samohlásek do slov (téma Ovoce a zelenina) a poté ke známé hře…
základní vzdělávání — lehké mentální postižení
11. 6. 2010
0x
4100x
K čemu slouží – doplň, odpověz
Pracovní list obsahuje obrázky nábytku/vybavení v domě. Žáci nejprve obrázky pojmenují a doplňují chybějící písmena ve…
základní vzdělávání — lehké mentální postižení
6. 5. 2010
0x
8608x
Lidské tělo – pojmenuj, doplň a nalep
Materiál obsahuje obrázek s částmi lidského těla. Žáci mohou pracovat individuálně či ve dvojici. Pojmenují správně…
základní vzdělávání — lehké mentální postižení
9. 3. 2010
0x
3573x
První písmeno
Pracovní list tvoří kartičky s obrázky začínajícími hláskami M, L, T, S. Žáci jednotlivé obrázky pojmenovávají a…
základní vzdělávání — lehké mentální postižení
9. 12. 2009
0x
4308x
Kostka - samohlásky
Jedná se o dva papírové modely kostek. Jedna je doplněna pouze velkými tvary tiskacích písmen samohlásek, druhou kostku…
základní vzdělávání — lehké mentální postižení
8. 7. 2009
0x
12700x
Artikulace samohlásek
Obrázkový materiál k artikulaci samohlásek, určený pro děti s mentálním postižením a těžšími logopedickými problémy.…
Zobrazeno
8
z
8
položek
Zpět
1
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit materiál
Jak vložit materiál
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky