Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Materiály do výuky
>
gymnázium
>
Člověk a příroda
>
Biologie
>
Biologie živočichů
>
charakterizuje hlavní taxonomické jednotky živočichů a jejich významné zástupce
Materiály do výuky
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání — lehké mentální postižení
Základní vzdělávání — středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání — těžké mentální postižení
Gymnázium
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Vzdělávací oblast/Průřezové téma/Gramotnost
Všechny
Jazyk a jazyková komunikace
Matematika a její aplikace
Člověk a příroda
Člověk a společnost
Člověk a svět práce
Umění a kultura
Člověk, sport a zdraví
Informatika a informační a komunikační technologie
Doplňující vzdělávací obory
Osobnostní a sociální výchova
Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech
Multikulturní výchova
Environmentální výchova
Mediální výchova
Čtenářská gramotnost
Matematická gramotnost
Přírodovědná gramotnost
Finanční gramotnost
Jazyková gramotnost
Ict gramotnost
Vzdělávací obor
Všechny
Fyzika
Chemie
Biologie
Geografie
Geologie
Tematický okruh
Všechny
Obecná biologie
Biologie virů
Biologie bakterií
Biologie protist
Biologie hub
Biologie rostlin
Biologie živočichů
Biologie člověka
Genetika
Ekologie
Očekávaný výstup
Všechny
Charakterizuje hlavní taxonomické jednotky živočichů a jejich významné zástupce
Popíše evoluci a adaptaci jednotlivých orgánových soustav
Objasní principy základních způsobů rozmnožování a vývoj živočichů
Pozná a pojmenuje (s možným využitím různých informačních zdrojů) významné živočišné druhy a uvede jejich ekologické nároky
Posoudí význam živočichů v přírodě a v různých odvětvích lidské činnosti
Charakterizuje pozitivní a negativní působení živočišných druhů na lidskou populaci
Charakterizuje základní typy chování živočichů
Zhodnotí problematiku ohrožených živočišných druhů a možnosti jejich ochrany
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
- žádné -
tělesné postižení
zrakové postižení
sluchové postižení - v komunikaci preferují český jazyk
vady řeči
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
souběžné postižení více vadami - MP a další postižení
souběžné postižení více vadami - kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
souběžné postižení více vadami - autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
autismus
dyslexie
dysortografie
dysgrafie
dyskalkulie
poruchy pozornosti a vnímání
z odlišného sociokulturního prostředí
z cizojazyčného prostředí
sluchové postižení - v komunikaci preferují český znakový jazyk
Vyhledat
Smazat filtr
Materiály
(21)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu materiálu
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
21
položek
Zpět
1
2
Další
gymnázium
23. 9. 2013
0x
3167x
Lidoopi
Materiál slouží k procvičení základních charakteristik jednotlivých zástupců lidoopů. Dále zahrnuje jejich výskyt a…
gymnázium
29. 11. 2012
0x
4649x
Chordata ‒ strunatci: úvod + pláštěnci + bezlebeční
Jedná se o výukovou prezentaci doprovázenou otázkami, úkoly, spoustou schémat, obrázků a odkazů na videa. Prezentace by…
gymnázium
11. 6. 2012
0x
10766x
Znaky savců
Prezentace určená jak k výkladu, tak k ověření znalostí o znacích charakterizujících skupinu savců prostřednictvím…
gymnázium
14. 5. 2012
0x
9909x
ANNELIDA – KROUŽKOVCI
Jedná se o výukovou prezentaci doprovázenou otázkami, úkoly, pracovním listem, spoustou obrázků a odkazů na videa.…
gymnázium
30. 11. 2011
0x
6067x
Žahavci
Jedná se o výukovou prezentaci doprovázenou otázkami, úkoly, spoustou obrázků i videoukázkou. Prezentace by měla…
gymnázium
30. 11. 2011
0x
4898x
Ploštěnci
Jedná se o výukovou prezentaci doprovázenou otázkami, úkoly, spoustou obrázků a odkazů na videa. Prezentace by měla…
gymnázium
25. 11. 2011
0x
5451x
Houby – Porifera
Jedná se o výukovou prezentaci doprovázenou otázkami a úkoly a pracovním listem. Prezentace by měla sloužit jako…
gymnázium
11. 11. 2011
0x
4716x
Pseudocoela: hlístice a vířníci
Jedná se o výukovou prezentaci doprovázenou otázkami, úkoly, spoustou obrázků a odkazů na videa. Prezentace by měla…
gymnázium
22. 6. 2011
0x
5569x
Obojživelníci, plazi
Hra sloužící k zopakování a utřídění učiva o obojživelnících a plazech. Vede ke strategickému myšlení.
gymnázium
22. 6. 2011
0x
5834x
Paryby, ryby
Hra určená k zopakování látky o parybách a rybách (stavba těla, zástupci). Podporuje i strategické uvažování žáků.
gymnázium
20. 6. 2011
0x
7506x
Savci
Hra slouží jako opakování a utřídění učiva o savcích. Současně rozvíjí strategické uvažování žáků.
gymnázium
19. 5. 2011
0x
4688x
Měkkýši
Hra slouží jako opakování učiva o měkkýších. Současně rozvíjí strategické uvažování žáků. Hra je vhodná i pro použití…
Zobrazeno
12
z
21
položek
Zpět
1
2
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit materiál
Jak vložit materiál
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky