NPI
Vedeme školu
Metodický portál RVP.CZ
Zapojme všechny
Digitalizace vzdělávání
Revize RVP
EduRevue
MojeEdu
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Materiály do výuky
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
Všechny
RVP (do 2024)
RVP revidované (od 2025)
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
- žádné -
tělesné postižení
zrakové postižení
sluchové postižení - v komunikaci preferují český jazyk
sluchové postižení - v komunikaci preferují český znakový jazyk
vady řeči
mentální postižení—lehké
mentální postižení—střední
mentální postižení—těžké
MP a další postižení
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
autismus
dyslexie
dysortografie
dysgrafie
dyskalkulie
poruchy pozornosti a vnímání
z odlišného sociokulturního prostředí
z cizojazyčného prostředí
Filtrovat
Smazat filtr
Všechny filtry
Zvolené filtry
Materiály s klíčovým slovem
prezentace
Materiály
(53)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu materiálu
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
53
položek
Zpět
1
2
3
4
5
Další
Základní vzdělávání
3. 3. 2025
0x
165x
Trochu jiná angličtina 1
Vzdělávací program je určen pro žáky 6.–7. ročníků ZŠ a odpovídajících ročníků víceletých gymnázií. Kompetenční…
Základní vzdělávání
3. 3. 2025
0x
162x
Trochu jiná angličtina 2
Vzdělávací program je určen pro žáky 8.–9. ročníků ZŠ a odpovídajících ročníků víceletých gymnázií. Žáci se…
základní vzdělávání - lehké mentální postižení
24. 1. 2022
0x
1273x
Základní orientace v jízdním řádu trolejbusů
V prezentaci se žáci seznámí s trolejbusovým jízdním řádem. Vysvětlení významu jeho jednotlivých částí slouží k tomu,…
základní vzdělávání
8. 11. 2017
0x
2272x
Ruční obrábění plastu II
Prezentace seznamuje žáka s jednotlivými úkony potřebnými ke zpracování plastu (rašplování, pilování, broušení, lepení,…
základní vzdělávání
31. 10. 2017
0x
2405x
Ruční obrábění plastu I
Prezentace seznamuje žáka s jednotlivými úkony potřebnými ke zpracování plastu (měření, orýsování, řezání, stříhání).…
základní vzdělávání
26. 10. 2017
0x
1718x
Zpracování plechu II
Prezentace seznamuje žáka s jednotlivými úkony potřebnými ke zpracování plechu (ohýbání, nýtování, povrchová úprava).…
základní vzdělávání
19. 10. 2017
0x
2141x
Zpracování plechu I
Prezentace seznamuje žáka s jednotlivými úkony potřebnými ke zpracování plechu (rovnání, měření, orýsování, stříhání,…
základní vzdělávání
17. 10. 2017
0x
2019x
Zpracování drátu
Prezentace seznamuje žáka s jednotlivými úkony potřebnými ke zpracování drátu (čištění, rovnání, měření, orýsování,…
základní vzdělávání
3. 10. 2017
0x
2134x
Broušení, povrchová úprava
Prezentace seznamuje žáka se způsobem závěrečné povrchové úpravy dřeva. Výklad je doplněn praktickou ukázkou (výroba…
základní vzdělávání
27. 9. 2017
0x
2585x
Rašplování, pilování
Prezentace seznamuje žáka se základním způsobem obrábění dřeva. Výklad je doplněn praktickou ukázkou (výroba špalíku na…
základní vzdělávání
25. 9. 2017
0x
2328x
Upínání dřeva, řezání
Prezentace seznamuje žáka s principem upínání a řezání dřeva. Výklad je doplněn praktickou ukázkou (výroba špalíku na…
základní vzdělávání
21. 9. 2017
0x
2537x
Měření, orýsování
Prezentace seznamuje žáka s principem měření a orýsování. Výklad je doplněn praktickou ukázkou (výroba špalíku na…
Zobrazeno
12
z
53
položek
Zpět
1
2
3
4
5
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit materiál
Jak vložit materiál
Ochrana osobních údajů
Národní pedagogický institut České republiky © 2025