Tento materiál je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ 4.0.
Doporučuji tento materiál k zařazení do databáze jako obsáhlý a propracovaný moderní materiál. Trochu jiná angličtina 2 rozvíjí zejména kompetence ke komunikaci v cizích jazycích, konkrétně v anglickém jazyce. K tomu je využita metoda CLIL, která umožňuje věnovat se odbornému tématu prostřednictvím cizího jazyka. Kromě toho také přináší možnost využívat mateřský jazyk, což dává žákům pocit bezpečí a jistoty zejména v začátcích, kdy se odbornému tématu teprve začínají věnovat. Digitální technologie jsou zde využívány především při tvorbě výstupů, které vždy uzavírají dané téma a během kterých žáci vytváří pracovní listy pro své spolužáky, a tím si zároveň upevňují své poznatky. Materiál podporuje individuální i skupinovou formu výuky a rozvíjí schopnost ústní prezentace.
Materiály jsou pod odkazem ke stažení ve dvou formátech – DOC a PDF. Materiál podporuje žáka ke kritické práci s textem, tj. aby vyhledával, třídil, analyzoval a srovnával klíčové informace. Také ho motivuje, aby vytvářel s pomocí digitálních technologií různé druhy výstupů a na internetu vyhledával potřebné informace dle pravidel práce se zdroji a aby hledal řešení při práci ve skupině, zapojoval se do ní a ke své roli přistupoval zodpovědně a názory svých spolužáků akceptoval a respektoval.
Materiál nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Otevřené vzdělávací zdroje označené klíčovým slovem IPs Kurikulum prošly odborným posouzením v rámci projektu IPs Podpora kurikulární práce škol. U každého z nich byl vyhodnocen soulad s revidovaným RVP. Stanovisko hodnotitele ve formě recenzního komentáře je uvedeno přímo u daného materiálu.
Pro zobrazení všech dostupných vzdělávacích zdrojů zadejte klíčové slovo IPs Kurikulum. Databázi lze dále upřesnit pomocí filtrů, například podle stupně vzdělávání, vzdělávací oblasti, očekávaného výsledku učení, klíčové kompetence, průřezového tématu nebo základní gramotnosti.
Národní pedagogický institut České republiky © 2025