Tento materiál je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně 4.0.
Téma vede ke kompetenci zohledňovat vzájemnou propojenost jevů, situací a výzev v okolním světě z politických hledisek. Video lze pouštět po jednotlivých částech. Je vhodné, aby učitel doplnil informace o situaci, která v této době v ČR panovala, aby žáci pochopili daleký dosah uznání vítězství české sportovkyně.
Přínosem ke Klíčové kompetenci k občanství a udržitelnosti – Zohledňuje vzájemnou propojenost jevů – může být závěrečná diskuze o motivaci k dosažení vlastních cílů. Závěrečná reflexe by měla směřovat k individuálnímu zamyšlení a popisu, které vlastnosti bych chtěl rozvíjet, a k vlastní motivaci k dosahování cílů. Tato reflexe by měla aktivizovat žáky k zamýšlení se nad směrováním a plánováním příležitostí pro vlastní kariérový rozvoj.
Materiál nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Otevřené vzdělávací zdroje označené klíčovým slovem IPs Kurikulum prošly odborným posouzením v rámci projektu IPs Podpora kurikulární práce škol. U každého z nich byl vyhodnocen soulad s revidovaným RVP. Stanovisko hodnotitele ve formě recenzního komentáře je uvedeno přímo u daného materiálu.
Pro zobrazení všech dostupných vzdělávacích zdrojů zadejte klíčové slovo IPs Kurikulum. Databázi lze dále upřesnit pomocí filtrů, například podle stupně vzdělávání, vzdělávací oblasti, očekávaného výsledku učení, klíčové kompetence, průřezového tématu nebo základní gramotnosti.
Národní pedagogický institut České republiky © 2025