Tento materiál je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně 4.0.
Video ukazuje život veslařky Veroniky Knápkové a je vhodné k diskuzi s žáky nad efektivními strategiemi sebeorganizace a plánování času (stanovování priorit, vytváření rozvrhu činností, nastavování reálných cílů). Pro senzibilizaci na téma je vhodný frontální brainstorming na téma vlastnosti úspěšných sportovců. Přínosem k rozvoji Klíčové kompetence – Poznává jedinečnost vlastní osobnosti – může být závěrečná diskuze o motivaci k dosažení vlastních cílů poznávání jedinečnosti vlastní osobnosti. Závěrečná reflexe by měla směřovat k individuálnímu zamyšlení a popisu, které vlastnosti bych chtěl rozvíjet, a k vlastní motivaci k dosahování cílů v návaznosti na posilování klíčové kompetence poznávání jedinečnosti vlastní osobnosti.
Materiál nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Otevřené vzdělávací zdroje označené klíčovým slovem IPs Kurikulum prošly odborným posouzením v rámci projektu IPs Podpora kurikulární práce škol. U každého z nich byl vyhodnocen soulad s revidovaným RVP. Stanovisko hodnotitele ve formě recenzního komentáře je uvedeno přímo u daného materiálu.
Pro zobrazení všech dostupných vzdělávacích zdrojů zadejte klíčové slovo IPs Kurikulum. Databázi lze dále upřesnit pomocí filtrů, například podle stupně vzdělávání, vzdělávací oblasti, očekávaného výsledku učení, klíčové kompetence, průřezového tématu nebo základní gramotnosti.
Národní pedagogický institut České republiky © 2025