Tento materiál je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně 4.0.
Video ukazuje život veslařky Veroniky Knápkové a je vhodné k diskuzi s žáky nad efektivními strategiemi sebeorganizace a plánování času (stanovování priorit, vytváření rozvrhu činností, nastavování reálných cílů). Pro senzibilizaci na téma je vhodný frontální brainstorming na téma vlastnosti úspěšných sportovců. Přínosem k rozvoji Klíčové kompetence – Poznává jedinečnost vlastní osobnosti – může být závěrečná diskuze o motivaci k dosažení vlastních cílů poznávání jedinečnosti vlastní osobnosti. Závěrečná reflexe by měla směřovat k individuálnímu zamyšlení a popisu, které vlastnosti bych chtěl rozvíjet, a k vlastní motivaci k dosahování cílů v návaznosti na posilování klíčové kompetence poznávání jedinečnosti vlastní osobnosti.
Materiál nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Národní pedagogický institut České republiky © 2025