Materiály do výuky

Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
 
Materiály (10914)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 10914 položek
Základní vzdělávání
6. 2. 2025 0x 113x

Litosférické desky

Základní informace o litosférických deskách, jejich druzích a také o jejich pohybu po takzvané astenosféře. Materiál…
Základní vzdělávání
6. 2. 2025 0x 182x

pH stupnice

Cílem tohoto materiálu je určit, zda je kapalina kyselá, zásaditá, či neutrální. Kapalin je na výběr několik, například…
Základní vzdělávání
6. 2. 2025 0x 116x

Voda je život: Jak jí šetřit?

Materiál vysvětluje vztah vody, krajiny a člověka, který je pro naši budoucnost velmi důležitý. Voda z krajiny mizí a…
Základní vzdělávání
6. 2. 2025 0x 117x

Blockly Games

Blockly Games je série vzdělávacích her, které učí blokovému programování. Je určena pro žáky, kteří nemají předchozí…
Základní vzdělávání
5. 2. 2025 0x 157x

Dobrodružné programování – opakování

Žáci vytvoří zápis algoritmu, kde pracují s podmínkami. Pro zjednodušení zápisu využijí cykly. Materiál obsahuje…
Základní vzdělávání
5. 2. 2025 0x 185x

Hospodářská krize: Jak se žilo nezaměstnaným v době krize?

Badatelská lekce se zabývá průběhem hospodářské krize na přelomu 20. a 30. let 20. století a jejími dopady na život…
základní vzdělávání
9. 1. 2025 0x 1224x

Sada úloh pro práci s LED páskem připojeným k micro:bitu

Sada úloh je vytvořená pro žáky na druhém stupni základní školy. Celkově obsahuje šestnáct úloh rozdělených do tří…
základní vzdělávání
7. 1. 2025 1x 623x

Návod na použití aplikace iNaturalist

Návod na práci s určovací aplikací iNaturalist. Komunitní webová i mobilní aplikace pomáhající s určením všech druhů…
základní vzdělávání
7. 1. 2025 0x 529x

Znaky savců – kytovci vs ryby

Výukový text s úkoly na odvození znaků savců na příkladu plejtváka obrovského. Žáci se učí aktivně číst, vyhledávat…
základní vzdělávání
30. 12. 2024 0x 553x

Digitální kompetence / Metodická příručka pro 1.–5. ročník ZŠ

Obsahuje řadu aktivit pro rozvoj (především) digitálních kompetencí napříč předměty. Většina z nich nevyžaduje…
základní vzdělávání
30. 12. 2024 0x 749x

Digitální kompetence v Živém sešitě / Metodická příručka pro 3.–5. ročník ZŠ

Metodika k rozvoji digitálních kompetencí s kancelářským softwarem typu textový editor, tabulkový kalkulátor, grafické…
gymnázium
8. 12. 2024 0x 897x

Programování v Pythonu – Nalezení maxima v poli

Cílem aktivity je získání dovedností spojených s analýzou předloženého problému, návrhem algoritmu pro jeho řešení a…
Zobrazeno 12 z 10914 položek