Prezentace a pracovní listy jsou navzájem propojeny. Animací v prezentaci jsou uváděna řešení úkolů. Materiál je určen žákům 3. ročníku. Opakují a prohlubují se v něm poznatky o bodech, úsečkách, přímkách a polopřímkách.
Prohloubením je zde především vzájemná poloha více přímek.
Pěkný materiál, jen mám otázku ke čtvrté úloze: jak poznáme, kterým směrem se děti (znázorněné pouze body) dívají? Podle toho totiž stojí např. Bára za Zuzkou nebo vedle Zuzky a analogicky i další. A nebo je to záměr, že to není řečeno, a čekáte, že se někdo z žáků zeptá? Pak je to materiál přímo báječný a takových míst bych v tom případě ještě přidala.
Děkuji za tento komentář, který svědčí o velmi pozorném studiu materiálu. Ráda přijmu další komentáře a připomínky všech, kteří s mými materiály tj. Prvńáci a matematika, Druháci a matematika, Třeťáci a matematika pracují.