Materiál je vhodný jako doplnění výuky systému ryb. Propojuje poznatky z ekologie a systematiky ryb (a jiných živočichů) s využitím v praktickém problému reálného života. Časově je třeba počítat s jednou či dvěma vyučovacími jednotkami podle jazykové vyspělosti žáků. Jedná se o kombinaci biologie a využívání biologického „názvosloví“ v praxi, která je často velmi kreativní, proto je třeba si předem prostudovat „očekávané výsledky“ a žáky k nim v průběhu práce navádět.
Fish and Chips je jídlo populární i v Česku. Svědčí o tom tento recept zveřejněný náhodou před pár dny: https://www.kuc…re-10326
a to, že je k němu nyní již 51 komentářů.
Jedná se o zdařilý dolněk výuky propojující biologické a jazykové vzdělávání. Pokud by chtěl autor tímto směrem pokračovat, navrhovala bych podobný pracovní list věnovaný mraženým dovezeným rybám/rybím výrobkům dostupným v naší obchodní síti.
Vážená paní Motyková,
děkuji za vstřícný komentář. K druhé části komentáře pouze odkazuji na existující geografický materiál https://dum.rvp…ovu.html a v následujících měsících se chystám i na biologické "vytěžení" této problematiky.
Váš komentář
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
TIŠL, Petr. The Fish and Chips. Metodický portál: Materiály do výuky [online]. 07. 11. 2018, [cit. 2024-10-16]. Dostupný z WWW: <https://dum.rvp.cz/materialy/the-fish-and-chips-2.html>. ISSN 1802-4785.