Statistika

Materiál byl publikován 17. 12. 2010 a od té doby byl 3340× zobrazen.

Další materiály
Doporučit materiál

Jak citovat

KUČEROVÁ, Radomíra. Peníze a procenta. Metodický portál : Digitální učební materiály [online]. 17. 12. 2010, [cit. 2020-06-01]. Dostupný z WWW: <https://dum.rvp.cz/materialy/penize-a-procenta.html>. ISSN 1802-4785.

Licence

Creative Commons License

Všechny Digitální učební materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons.

Identifikátor materiálu 65288
Anotace

Pracovní list je určen k procvičování výpočtů zlevňování a zdražování zboží hravou formou. Žáci počítají zpaměti. Materiál je určen pro skupinovou práci.

Autor

RNDr. Radomíra Kučerová (Autor)

Jazyk Čeština
Očekávaný výstup

řeší aplikační úlohy na procenta (i pro případ, že procentová část je větší než celek)další materiály k tomuto očekávanému výstupu »

Speciální vzdělávací potřeby - žádné -
Klíčová slova

cena, procento, násobek, část, zlevnění, zdražení, lístečekobál­ka

Druh učebního materiálu Pracovní list
Druh interaktivity Aktivita
Cílová skupina Žák
Stupeň a typ vzdělávání základní vzdělávání – druhý stupeň
Typická věková skupina 12 - 15 let
Celková velikost 144,30 kB
V případě pochybností o aktuálnosti či funkčnosti příspěvku využijte tlačítko „nahlásit příspěvek“.
Nahlásit příspěvek
 

Soubory materiálu

V tomto seznamu se zobrazují soubory tvořící samotný učební materiál.
Do Úložiště jsou přijímány pouze materiály v běžně používaných formátech, ke kterým existují volně stažitelné prohlížeče.
 
 Název souboruPopisTyp souboruVelikost
stáhnoutNáhledPeníze a procenta.docPracovní listDokument Microsoft Word Dokument Microsoft Word121,34 kB
stáhnoutNáhledPeníze a procenta.odtPracovní listOpenDocument textový dokument OpenDocument textový dokument22,95 kB
Stáhnout komentáře materiálu jako RSS kanál

Komentáře

 
1. autor: Jiří Grambal
vloženo: 19. 05. 2011, 12:54:26

Naprosto výborný. Procenta mám probrány, takže jsem teď ke konci zvolil tuto lístečkovou metodu.

V první (slabší) skupině si dvojice žáků chodily pro jednotlivé obálky, zkompletovaly, ověřily podle vytištěného (nerozstříhaného) papíru a vzali další.

V druhé, silnější skupině, jsem všechno pěkně smíchal na hromadu. Brzy pochopili, že mohou využít barev, ale i tak jim zabralo dobrých 25 minut, než to daly dokupy, lístečky jim zůstaly a museli již hotové (správné) odpovědi znovu měnit za jiné, aby… no prostě tak.

2. autor: RNDr. Radomíra Kučerová
vloženo: 22. 05. 2011, 21:09:10

Mám radost, že se Vám tento materiál hodil. Děkuji za pochvalu.

Přidat komentář

Vkládat komentáře může pouze registrovaný uživatel.