Tento materiál je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR.
Materiál nabízí možnosti k procvičování vyprávění jednoduchého příběhu. Adaptabilitu představuje možnost úpravy pracovního listu a také případné využití digitálních nástrojů k tvorbě komiksů. Místo šablony lze využít např. https://makebeliefscomix.com.
Žáci rozvíjejí Základní gramotnost čtenářskou a pisatelskou – s oporou o evidence vyhodnocuje své pokroky i postupy ve čtení a psaní pro stanovení dalších cílů i cesty k nim – při psaní využívá a rozšiřuje svůj repertoár pisatelských postupů a strategií a rozhoduje se, co z něj uplatní při psaní různorodých typů textů. Díky tomuto materiálu se rozvíjí klíčová kompetence komunikační, kdy se žák vyjadřuje prostřednictvím souboru běžných výrazových prostředků, které volí s důrazem na svůj komunikační záměr, partnera a situaci. Učitel tak vytváří aktivity, ve kterých žáci prezentují ve skupinách či před celou třídou své zážitky, nápady a výsledky individuálních či skupinových činností formou prezentace obsahu (písmem, slovem, vizualizací). Žák prezentuje sebe a výstupy vlastní či skupinové práce před publikem.
Materiál nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Otevřené vzdělávací zdroje označené klíčovým slovem IPs Kurikulum prošly odborným posouzením v rámci projektu IPs Podpora kurikulární práce škol. U každého z nich byl vyhodnocen soulad s revidovaným RVP. Stanovisko hodnotitele ve formě recenzního komentáře je uvedeno přímo u daného materiálu.
Pro zobrazení všech dostupných vzdělávacích zdrojů zadejte klíčové slovo IPs Kurikulum. Databázi lze dále upřesnit pomocí filtrů, například podle stupně vzdělávání, vzdělávací oblasti, očekávaného výsledku učení, klíčové kompetence, průřezového tématu nebo základní gramotnosti.
Národní pedagogický institut České republiky © 2025