Statistika

Materiál byl publikován 04. 06. 2012 a od té doby byl 1768× zobrazen.

Další materiály
Hodnocení materiálu

Hodnocení materiálu

Hodnocení týmu rvp.cz
Naše hodnocení – 2/5
Hodnocení uživatelů
Materiál zatím nebyl hodnocen.
Hodnotit materiály mohou pouze registrovaní uživatelé.
 
Doporučit materiál

Jak citovat

KUČEROVÁ, Radomíra. How many things. Metodický portál : Digitální učební materiály [online]. 04. 06. 2012, [cit. 2020-01-22]. Dostupný z WWW: <https://dum.rvp.cz/materialy/how-many-things.html>. ISSN 1802-4785.

Licence

Creative Commons License

Všechny Digitální učební materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons.

Identifikátor materiálu 59793
Anotace

Materiál je určen k procvičení počítání věcí. Žáci pracují ve dvojicích, pojmenovávají věci, používají číslovky. Doplňují do tabulek chybějící čísla.

Autor

RNDr. Radomíra Kučerová (Autor)

Jazyk Angličtina
Očekávaný výstup

využívá jednoduché fráze a věty v písemném i ústním projevudalší materiály k tomuto očekávanému výstupu »

Speciální vzdělávací potřeby - žádné -
Klíčová slova

thing, how many, number

Druh učebního materiálu Pracovní list
Druh interaktivity Aktivita
Cílová skupina Žák
Stupeň a typ vzdělávání jazykové vzdělávání
Typická věková skupina 16 - 99 let
Celková velikost 2,01 MB
 

Soubory materiálu

V tomto seznamu se zobrazují soubory tvořící samotný učební materiál.
Do Úložiště jsou přijímány pouze materiály v běžně používaných formátech, ke kterým existují volně stažitelné prohlížeče.
 
 Název souboruPopisTyp souboruVelikost
stáhnoutNáhledNávod ke hře.docNávodDokument Microsoft Word Dokument Microsoft Word25,60 kB
stáhnoutNáhledNávod ke hře.odtNávodOpenDocument textový dokument OpenDocument textový dokument19,15 kB
stáhnoutNáhledTabulky s obrázky a čísly.docPracovní listDokument Microsoft Word Dokument Microsoft Word1,31 MB
stáhnoutNáhledTabulky s obrázky a čísly.odtPracovní listOpenDocument textový dokument OpenDocument textový dokument655,37 kB

Přidat komentář

Vkládat komentáře může pouze registrovaný uživatel.