Domů > Materiály do výuky > základní vzdělávání > Digitální test z fyziky pro 9. ročník: Bezpečnost při práci s elektrickým proudem.
Materiál do výuky

Digitální test z fyziky pro 9. ročník: Bezpečnost při práci s elektrickým proudem.

27. 5. 2008 základní vzdělávání
Autor
Oldřich SUCHORADSKÝ
Věková skupina
12—15 let
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -

Anotace

Didaktické testy s volitelnou odpovědí prověřují učivo z fyziky v 9. ročníku kapitoly Elektrický prod v tématu Střídavý proud a Bezpečnost při práci s el. proudem. Obsahuje 15 otázek prověřujících základní pojmy a využití naučených poznatků v životě. Ke každé otázce jsou navrženy 4 odpovědi, z nichž je jedna správná. Test má verzi A a B. Obě obsahují stejné otázky i odpovědi. Odpovědi jsou symetricky prohozené a znesnadňují možnost opisování spolusedících žáků.
Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
Test s tvořenými otázkami pro orientační zjištění stavu vědomostí žáků a jejich hodnocení
105 kB
Dokument
Stridavy_proud.doc
Test s tvořenými otázkami pro orientační zjištění stavu vědomostí žáků a jejich hodnocení
29.14 kB
Dokument
Stridavy_proud.odt
Test s tvořenými otázkami pro orientační zjištění stavu vědomostí žáků a jejich hodnocení
101 kB
Dokument
Bezpečnost s el.doc
Test s tvořenými otázkami pro orientační zjištění stavu vědomostí žáků a jejich hodnocení
26.09 kB
Dokument
Bezpečnost s el.odt

Licence

Všechny materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-SA.

Obsahuje
2x
Dokument
2x
Dokument

Hodnocení od uživatelů

Lucie Procházková
3. 10. 2008, 10:39
Jsou TESTY ZNALOSTÍ cestou, jak ověřit, zda děti učivu rozumí, zda něco vědí a dovedou? Co když člověk, který nechápe rozdíl mezi stejnosměrným a střídavým proudem, zaškrtá víceméně náhodně odpovědi v testu, a ejhle, ono mu to vyjde a je z toho "dobrá trojka". Můžu pak říct, že žák umí elektřinu na trojku? Že ji umí dobře? Má průměrné znalosti? I když si jen tipoval?

Ony se sice tyto testy snadno vyhodnocují, ale ví dítě, čemu a jak rozumí? Ono - když to není alternátor, no tak jsem měl asi zaškrtnout dynamo, hm.

Toto chceme? Dnes? Když jsou cílem vzdělávání klíčové kompetence - tedy nejen znalosti, ale i dovednosti, postoje...

Už ve vzdělávacím programu Základní škola, byly cílem vzdělávání znalosti spolu s dovednostmi! Test na definice nedává dovednostem prostor.

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Druh učebního materiálu:

Test

Druh interaktivity:

Aktivita

Cílová skupina:

Žák

Týká se jazyka:

Čeština