Materiál do výuky

Čtení slov s podporou obrázků – D, T

23. 11. 2015 základní vzdělávání — lehké mentální postižení
Autor
Mgr. Oľga Gabrielová
Věková skupina
7—9 let
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -

Anotace

Čtení celých slov pomocí obrázku, určování počáteční slabiky, psaní hůlkovým písmem, párování: slovo–obrázek, slabika–obrázek, pexeso: slovo–obrázek.
Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
Pracovní list 1
173.5 kB
Tabulka
DT_1.xls
Pracovní list 1
132.11 kB
Tabulka
DT_1.ods
Pracovní list 2
173 kB
Tabulka
DT_2.xls
Pracovní list 2
129.59 kB
Tabulka
DT_2.ods
Pracovní list 3
190.5 kB
Tabulka
DT_3.xls
Pracovní list 3
141.36 kB
Tabulka
DT_3.ods
Metodický list
28 kB
Dokument
Pokyny_pro_praci_s_pracovnimi_listy.doc
Metodický list
14.51 kB
Dokument
Pokyny_pro_praci_s_pracovnimi_listy.odt

Licence

Všechny materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-SA.

Obsahuje
3x
Tabulka
3x
Tabulka
1x
Dokument
1x
Dokument

Hodnocení od uživatelů

Vendula Krobotová
1. 12. 2015, 13:00

Metodicky variabilní a univerzální materiál ze série Čtení slov s podporou obrázků, dobrá interaktivita a vysoká úroveň grafického zpracování – autorské obrázky jsou velmi povedené. Žáci se dle individuálních schopností věnují čtení slov pomocí obrázků, určování počátečních slabik, popisu obrázků a dopisování slov. Mohou vytvářet dvojice obrázek–slovo či jako bonus využít jako pexeso. Ozkoušeno, pěkný a zábavný DUM!

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Druh učebního materiálu:

Pracovní list

Druh interaktivity:

Aktivita

Cílová skupina:

Žák

Týká se jazyka:

Čeština