Tento materiál je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ-Zachovejte licenci 4.0.
Materiál se zaměřuje na schopnost porozumění, vyvozování významu slov z kontextu a tvorbu digitálního obsahu podle vzoru. Vhodně propojuje oborové znalosti s praktickou lidskou činností – pečením sušenek. Materiál je adaptabilní a obsahuje propracovaný metodický popis a pracovní list. Z pohledu cizího jazyka rozvíjíme receptivní řečové dovednosti – žák rozumí konkrétním informacím v jednoduchých, pomalu a zřetelně pronášených textech. Při tvorbě vlastního videa žáci pracují na své Klíčové kompetenci digitální – žák vytváří jednoduchý digitální obsah v rámci plnění stanovených výukových cílů – vytváří jednoduchý digitální obsah (texty, tabulky, obrázky, audio, video), využívá různé digitální prostředky ke splnění stanovených cílů.
Materiál nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Otevřené vzdělávací zdroje označené klíčovým slovem IPs Kurikulum prošly odborným posouzením v rámci projektu IPs Podpora kurikulární práce škol. U každého z nich byl vyhodnocen soulad s revidovaným RVP. Stanovisko hodnotitele ve formě recenzního komentáře je uvedeno přímo u daného materiálu.
Pro zobrazení všech dostupných vzdělávacích zdrojů zadejte klíčové slovo IPs Kurikulum. Databázi lze dále upřesnit pomocí filtrů, například podle stupně vzdělávání, vzdělávací oblasti, očekávaného výsledku učení, klíčové kompetence, průřezového tématu nebo základní gramotnosti.


Národní pedagogický institut České republiky © 2025