NPI
Vedeme školu
Metodický portál RVP.CZ
Zapojme všechny
Digitalizace vzdělávání
Revize RVP
EduRevue
MojeEdu
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Materiály do výuky
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
Všechny
RVP (do 2024)
RVP revidované (od 2025)
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
- žádné -
tělesné postižení
zrakové postižení
sluchové postižení - v komunikaci preferují český jazyk
sluchové postižení - v komunikaci preferují český znakový jazyk
vady řeči
mentální postižení—lehké
mentální postižení—střední
mentální postižení—těžké
MP a další postižení
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
autismus
dyslexie
dysortografie
dysgrafie
dyskalkulie
poruchy pozornosti a vnímání
z odlišného sociokulturního prostředí
z cizojazyčného prostředí
Filtrovat
Smazat filtr
Všechny filtry
Materiály
(10916)
Řadit dle:
Data publikace
Názvu materiálu
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
10916
položek
Zpět
1
...
20
21
22
23
24
25
...
910
Další
základní vzdělávání
25. 12. 2022
2x
1369x
Zkoumáme zemětřesení
Žáci s využitím aplikace Google Earth a dat Geologické služby Spojených států (United States Geological Survey) ve…
odborné vzdělávání
21. 12. 2022
0x
1601x
Vykostění vepřové kotlety, vepřová panenka
Výukový materiál je určen pro žáky oborů kuchař, gastronomie a řezník. Pomůcka je využívána v následujících předmětech:…
základní vzdělávání
18. 12. 2022
0x
2425x
Sčítání desetinných čísel s pohybovou aktivitou
Žáci si hravou formou zapamatují a zapisují desetinná čísla. Vyslovují jejich názvy. Vytváří různé kombinace těchto…
základní vzdělávání
12. 12. 2022
0x
1987x
Střední Afrika
Elektronický pracovní list na téma střední Afrika pro vyplnění na PC nebo mobilním zařízení v programu Adobe Acrobat…
odborné vzdělávání
7. 12. 2022
0x
886x
Kuřecí steak supreme
Pomůcka je určena pro výuku oboru kuchař, v rámci předmětu odborný výcvik a technologie, v rámci tematického celku…
základní vzdělávání
4. 12. 2022
0x
1838x
Virtuální mikroskopování
Pracovní list lze využít při práci s virtuálním mikroskopem BIONETWORK (https://www.ncbionetwork.org/iet/microscope/).…
základní vzdělávání
27. 11. 2022
0x
943x
Hraní na brčka
Žák si ověří některé vlastnosti zvuku. Materiál obsahuje metodický list popisující daný fyzikální pokus, pracovní list…
základní vzdělávání
20. 11. 2022
0x
3590x
Lois Lowryová: Dárce (čtenářská dílna)
Vybrané ukázky ze slavné knihy Lois Lowryové reflektujeme zejména prostřednictvím řízené diskuze. Akcentována je…
odborné vzdělávání
17. 11. 2022
0x
888x
Barvení obočí
Pomůcka je určena pro obor kosmetické služby, předmět odborný výcvik, kosmetika, téma barvení obočí. Její autorkou je…
odborné vzdělávání
14. 11. 2022
2x
2024x
Odpor vodiče – interaktivní webová stránka
Materiál pro výpočet elektrického odporu vodiče. Zvolí se jeden z materiálů (stříbro, měď, zlato, hliník), délka a…
odborné vzdělávání
10. 11. 2022
0x
1448x
Smažené bramborové krokety
Pomůcka je určena pro výuku oboru kuchař, v rámci předmětu odborný výcvik a technologie, v rámci tematického celku…
gymnázium
7. 11. 2022
0x
1270x
Minerální vody v ČR
Materiál je podporou k aktivitě směřující k práci žáků na téma minerální (či obecně balené) vody na českém trhu. Je…
Zobrazeno
12
z
10916
položek
Zpět
1
...
20
21
22
23
24
25
...
910
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit materiál
Jak vložit materiál
Ochrana osobních údajů
Národní pedagogický institut České republiky © 2025