Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Materiály do výuky
>
jazykové vzdělávání
>
Základní kurz
>
2. ročník - výstupní úroveň A2
>
Receptivní řečové dovednosti
>
rozumí běžně používaným spisovným výrazům a základním frázím z oblastí, které se týkají každodenního života
Materiály do výuky
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání — lehké mentální postižení
Základní vzdělávání — středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání — těžké mentální postižení
Gymnázium
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Kurz
Všechny
Základní kurz
Střední kurz
Přípravný kurz ke zkoušce – státní jazyková zkouška
Konverzační kurz
Ročník/výstupní úroveň
Všechny
1. ročník - výstupní úroveň a1
2. ročník - výstupní úroveň a2
3. ročník - výstupní úroveň b1
Tematický okruh
Všechny
Receptivní řečové dovednosti
Produktivní řečové dovednosti
Interaktivní řečové dovednosti
Očekávaný výstup
Všechny
Rozumí podstatným informacím slyšeného či reprodukovaného projevu na známá a běžná témata předneseného pomalu a zřetelně
Rozpozná téma diskuse, které je svědkem, pokud je vedena zřetelně spisovným jazykem, bez prvků dialektů
Rozumí jednoduchým pokynům z každodenního života
Rozumí standardně položeným a zřetelně vysloveným otázkám na běžná a známá témata
Rozumí krátkým jednoduchým textům na známá a běžná témata
Rozumí obsahu základních typů standardních dopisů, faxů, e-mailů a formulářů
Porozumí obsahu obvyklých značení a nápisů na orientačních a informačních tabulích
Porozumí jednoduchým návodům k běžným přístrojům
Rozumí běžně používaným spisovným výrazům a základním frázím z oblastí, které se týkají každodenního života
Vyhledá požadovanou jednoduchou informaci v běžných seznamech, příručkách, brožurách či letácích
Používá překladový slovník
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
- žádné -
tělesné postižení
zrakové postižení
sluchové postižení - v komunikaci preferují český jazyk
vady řeči
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
souběžné postižení více vadami - MP a další postižení
souběžné postižení více vadami - kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
souběžné postižení více vadami - autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
autismus
dyslexie
dysortografie
dysgrafie
dyskalkulie
poruchy pozornosti a vnímání
z odlišného sociokulturního prostředí
z cizojazyčného prostředí
sluchové postižení - v komunikaci preferují český znakový jazyk
Vyhledat
Smazat filtr
Materiály
(15)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu materiálu
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
15
položek
Zpět
1
2
Další
jazykové vzdělávání
31. 5. 2012
0x
2191x
Conditional 0
Materiál obsahuje 2 sady kartiček pro tvorbu podmínkových vět 0. typu. Žáci pracují ve skupinách, mohou buď skládat, co…
jazykové vzdělávání
31. 5. 2012
0x
2239x
Conditional 1
Materiál obsahuje 2 sady kartiček pro tvorbu podmínkových vět I. typu. Žáci pracují ve skupinách, mohou buď skládat, co…
jazykové vzdělávání
29. 5. 2012
0x
2209x
Najdi slova záměnou písmene
Pracovní list pro žáka obsahuje tři cvičení na nalezení podobného slova buď vynecháním, přidáním, nebo záměnou jednoho…
jazykové vzdělávání
21. 5. 2012
0x
1556x
El restaurante En Treinta
Pracovní list s krátkým textem (dopis, e-mail) na téma popis restaurace. Čtyři různé aktivity se stejným textem:…
jazykové vzdělávání
14. 5. 2012
0x
1623x
Comprar una ropa
Pracovní list s krátkým textem (dopis, e-mail) na téma nákup oblečení. Čtyři různé aktivity se stejným textem: doplnění…
jazykové vzdělávání
14. 5. 2012
0x
2384x
Španělština – tajenka, rodina
Pracovní list pro žáka obsahuje několik cvičení na téma rodina a příbuzenské vztahy. Na závěr je doplněn o tři tajenky.
jazykové vzdělávání
14. 5. 2012
0x
1896x
Španělština – tajenka – ovoce a zelenina
Pracovní list pro žáka obsahuje několik cvičení na téma ovoce a zeleniny (doplnění názvů, spárování českých a…
jazykové vzdělávání
14. 5. 2012
0x
2323x
Španělština – lidské tělo (+ tajenka)
Pracovní list pro žáka na téma lidské tělo. Několik různých cvičení (doplnění vět, doplnění určitého členu, popis…
jazykové vzdělávání
14. 5. 2012
0x
1408x
Španělština – tajenka – budovy
Pracovní list pro žáka – dvě tajenky na téma budovy.
jazykové vzdělávání
9. 5. 2012
0x
2748x
Porozumění textu 1
Pracovní list pro španělštinu: dva rozhovory na jednoduché téma. Následují otázky týkající se textu s nabídkou odpovědí.
jazykové vzdělávání
3. 5. 2012
0x
2048x
Španělština – tajenka – zvířata
Pracovní list pro žáka obsahuje tři tajenky s tématem zvířata.
jazykové vzdělávání
2. 5. 2012
0x
2333x
Španělština – participio
Pracovní list do španělštiny pro žáky; k infinitivům sloves se dopíše participio. Obsahuje další cvičení, např.…
Zobrazeno
12
z
15
položek
Zpět
1
2
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit materiál
Jak vložit materiál
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky