NPI
Vedeme školu
Metodický portál RVP.CZ
Zapojme všechny
Digitalizace vzdělávání
Revize RVP
EduRevue
MojeEdu
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Materiály do výuky
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
Všechny
RVP (do 2024)
RVP revidované (od 2025)
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
- žádné -
tělesné postižení
zrakové postižení
sluchové postižení - v komunikaci preferují český jazyk
sluchové postižení - v komunikaci preferují český znakový jazyk
vady řeči
mentální postižení—lehké
mentální postižení—střední
mentální postižení—těžké
MP a další postižení
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
autismus
dyslexie
dysortografie
dysgrafie
dyskalkulie
poruchy pozornosti a vnímání
z odlišného sociokulturního prostředí
z cizojazyčného prostředí
Filtrovat
Smazat filtr
Všechny filtry
Materiály
(10992)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu materiálu
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
10992
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
...
916
Další
Základní vzdělávání
29. 9. 2025
0x
78x
Příběhy z přírody
Výukový program je určen žákům 3.–5. ročníku ZŠ, včetně žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Prostřednictvím…
Základní vzdělávání
29. 9. 2025
0x
48x
Voda pro všechny
Vzdělávací program Voda pro všechny se zaměřuje na poznávání vodáckého sportu, převážně pak základů vodní turistiky.…
gymnázium
24. 9. 2025
0x
143x
Cvičení z výrokové logiky
Výroková logika používá výpočetní algoritmy, které se žák musí nadrilovat stejně jako násobení a dělení na ZŠ. Je to…
Základní vzdělávání
18. 9. 2025
0x
201x
Analýza a oprava online profilů
Metodický list popisuje vzdělávací aktivitu zaměřenou na rozvoj digitálních kompetencí žáků 9. ročníku základní školy.…
Základní vzdělávání
18. 9. 2025
0x
274x
Odhal falešný e-mail: simulační hra na téma kybernetické bezpečnosti
Vzdělávací aktivita je koncipována jako interaktivní simulační hra pro žáky 9. tříd ZŠ v délce 35–45 minut. Cílem je…
Základní vzdělávání
18. 9. 2025
0x
142x
Učíme se prezentovat 2
Cílem programu je naučit žáky pracovat s informacemi a následně je efektivně prezentovat, a to jak v českém, tak…
Základní vzdělávání
18. 9. 2025
0x
198x
Učíme se prezentovat 1
Cílem vzdělávacího programu je přiblížit žákům různé metody prezentování. Program se skládá ze tří fází: přípravy a…
Základní vzdělávání
18. 9. 2025
0x
127x
Učíme se příběhem III
Program pro žáky 8. a 9. tříd se zabývá šesti tematickými okruhy z oblasti naratologických kategorií a má pevnou…
Základní vzdělávání
18. 9. 2025
0x
91x
Učíme se příběhem II
Program je určen pro práci s žáky 6. a 7. ročníků ZŠ. Koncept je založen na podpoře zážitkového čtení a osvojení si…
Základní vzdělávání
18. 9. 2025
0x
334x
Strojová analýza vizuálů politických kampaní
Lekce přináší ukázky strojové analýzy obrazového materiálu v politické komunikaci. Ukazuje, jak lze generativní AI…
Základní vzdělávání
18. 9. 2025
0x
63x
Quelques Mots sur Paris
Aktivita do hodin francouzského jazyka je určena pro úroveň A1–A2 a využívá krátké video (3:51 min.), které představuje…
Základní vzdělávání
1. 9. 2025
0x
270x
Setkání s knihou – Five Nights at Freddy’s
Výuková aktivita vycházející z knihy „Five Nights at Freddy’s: Fazbear Frights 1 – Into the Pit“ autora Scotta Cawthona…
Zobrazeno
12
z
10992
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
...
916
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit materiál
Jak vložit materiál
Ochrana osobních údajů
Národní pedagogický institut České republiky © 2025