V aktivitě si každý žák z karet živočichů vylosuje jednoho živočicha. Vzhledem k němu se na základě svých znalostí bude rozhodovat, zda daný živočich splňuje, či nesplňuje jmenovaná kritéria týkající se způsobu života daného živočicha, výskytu a anatomie. U některých živočichů přitom není jednoznačné řešení, proto je důležité dát žákům prostor pro zdůvodnění jejich stanoviska, případně nalezení chyby a její opravu – např. larva žáby (pulec) dýchá žábrami, dospělec dýchá plícemi.
Mně osobně se to líbí. Je to jednoduché a poměrně analytické. jen úplně nevím kdy a kam to zařadit. Prpojuje to mnoho živočichů z velmi odlišných skupin. Jako jednoduchý nápad, je to ale skvělé. Živočichy a otázky lze snadno měnit.
4 z 5
Váš komentář
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.