Při této činnosti zažívá žák radost z úspěšně vyřešené úlohy, získává důvěru ve vlastní schopnosti. Aktivně používá matematický jazyk. Chyba je podnětem k hlubšímu pochopení zkoumané problematiky.
Projekt PPUČ, financovaný z Evropských strukturálních a investičních fondů, podporuje pedagogy mateřských a základních škol v jejich snaze rozvíjet čtenářskou, matematickou a digitální gramotnost dětí a žáků. Jeho realizaci zajišťuje Národní ústav pro vzdělávání (NÚV).
VONDRÁŠKOVÁ, Štěpánka. Využití hry při rozvoji matematické gramotnosti ve 3. ročníku. Metodický portál: Materiály do výuky [online]. 03. 02. 2020, [cit. 2024-10-04]. Dostupný z WWW: <https://dum.rvp.cz/materialy/vyuziti-hry-pri-rozvoji-matematicke-gramotnosti-ve-3-rocniku.html>. ISSN 1802-4785.