Statistika

Materiál byl publikován 27. 06. 2011 a od té doby byl 3824× zobrazen.

Další materiály
Doporučit materiál

Jak citovat

LINKOVÁ, Kateřina. Úvod do marketingu. Metodický portál : Digitální učební materiály [online]. 27. 06. 2011, [cit. 2020-03-29]. Dostupný z WWW: <https://dum.rvp.cz/materialy/uvod-do-marketingu-4.html>. ISSN 1802-4785.

Licence

Creative Commons License

Všechny Digitální učební materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons.

Identifikátor materiálu 44038
Anotace

Prezentace je zaměřena na úvod do marketingu, vysvětluje druhy poptávky, marketingový mix, základní koncepce. Na závěr je doplněna o otázky k diskuzi.

Autor

Kateřina Linková (Autor)

Jazyk Čeština
Očekávaný výstup

63–41-M/01 Ekonomika a podnikánídalší materiály k tomuto očekávanému výstupu »

Speciální vzdělávací potřeby - žádné -
Klíčová slova

marketing, marketingový mix, poptávka

Druh učebního materiálu Prezentace
Druh interaktivity Kombinované
Cílová skupina Žák
Stupeň a typ vzdělávání odborné vzdělávání
Typická věková skupina 16 - 19 let
Celková velikost 383,85 kB
V případě pochybností o aktuálnosti či funkčnosti příspěvku využijte tlačítko „nahlásit příspěvek“.
Nahlásit příspěvek
 

Soubory materiálu

V tomto seznamu se zobrazují soubory tvořící samotný učební materiál.
Do Úložiště jsou přijímány pouze materiály v běžně používaných formátech, ke kterým existují volně stažitelné prohlížeče.
 
 Název souboruPopisTyp souboruVelikost
stáhnoutNáhledÚvod do marketingu.odpPrezentaceOpenDocument prezentace OpenDocument prezentace65,38 kB
stáhnoutNáhledÚvod do marketingu.pptPrezentacePrezentace Microsoft Powerpoint Prezentace Microsoft Powerpoint318,46 kB

Přidat komentář

Vkládat komentáře může pouze registrovaný uživatel.