Tento materiál je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ-Zachovejte licenci 4.0.
Výukový modul „Učíme se prezentovat“ zve učitele i žáky k objevování dovedností, které mají okamžitý přesah do každodenního života. Materiály jsou připraveny srozumitelně a krok za krokem propojují teorii s praxí tak, aby se žáci mohli do procesu aktivně zapojit a s chutí zkoušet nové věci. Velkým přínosem je důraz na rozvoj komunikačních dovedností – žáci se učí nejen co sdělit, ale také jak se mají vyjadřovat jasně a výstižně. Součástí modulu jsou podnětné evokační části i prostor pro reflexi. Zpětná vazba probíhá formou sebehodnocení nebo komentářů učitele, aktivita tedy podporuje kritické myšlení a zdravou sebedůvěru. Modul je příjemnou inspirací pro každého, kdo chce žákům dát do rukou nástroje k sebejistému a kultivovanému vyjadřování.
Klíčové kompetence digitální – tvorba digitálního obsahu a Klíčové kompetence komunikační – vyjadřuje se prostřednictvím soboru běžných výrazových prostředků, které volí s důrazem na svůj komunikační záměr v cizích jazycích.
Materiál nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Otevřené vzdělávací zdroje označené klíčovým slovem IPs Kurikulum prošly odborným posouzením v rámci projektu IPs Podpora kurikulární práce škol. U každého z nich byl vyhodnocen soulad s revidovaným RVP. Stanovisko hodnotitele ve formě recenzního komentáře je uvedeno přímo u daného materiálu.
Pro zobrazení všech dostupných vzdělávacích zdrojů zadejte klíčové slovo IPs Kurikulum. Databázi lze dále upřesnit pomocí filtrů, například podle stupně vzdělávání, vzdělávací oblasti, očekávaného výsledku učení, klíčové kompetence, průřezového tématu nebo základní gramotnosti.
Národní pedagogický institut České republiky © 2025