Tento materiál je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ-Zachovejte licenci 4.0.
Metodika ke knize „Five Nights at Freddy’s: Fazbear Frights 1 – Into the Pit“ motivuje zejména starší čtenáře díky využití hororových prvků, které přirozeně podněcují zájem a zvídavost. Z hlediska jazykového vzdělávání je cílem metodiky porozumění obsahu jednoduchého uměleckého textu v angličtině, a to prostřednictvím práce s originálním narativním příběhem. Text slouží jako východisko pro aktivity, které dále rozvíjejí čtenářskou a pisatelskou gramotnost – žáci své závěry dokládají textem, usilují o přesnost při formulování alternativních zakončení příběhu a reflektují své čtenářské zážitky. Metodika je inovativní díky zapojení prvků dramatické výchovy, které posilují tvořivost, empatii a práci s emocemi.
Výukový materiál rozvíjí Klíčovou kompetenci komunikační – přemýšlí o komunikačním záměru autora sdělení – žáci přemýšlejí o komunikačním záměru autora, interpretují jeho jazykové prostředky a diskutují nad jejich účinkem.
Materiál nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Otevřené vzdělávací zdroje označené klíčovým slovem IPs Kurikulum prošly odborným posouzením v rámci projektu IPs Podpora kurikulární práce škol. U každého z nich byl vyhodnocen soulad s revidovaným RVP. Stanovisko hodnotitele ve formě recenzního komentáře je uvedeno přímo u daného materiálu.
Pro zobrazení všech dostupných vzdělávacích zdrojů zadejte klíčové slovo IPs Kurikulum. Databázi lze dále upřesnit pomocí filtrů, například podle stupně vzdělávání, vzdělávací oblasti, očekávaného výsledku učení, klíčové kompetence, průřezového tématu nebo základní gramotnosti.
Národní pedagogický institut České republiky © 2025