Materiál lze zařadit při vyučování systému a ekologie savců. Jedná se o skupinovou aktivitu, která vede k uvědomění si velmi rozdílných potravních strategií v rámci jedné třídy živočichů. Dotýká se i problematiky systému, neboť žáci za pomoci učebnice, jiné literatury nebo učitele zařazují konkrétní živočichy do řádů.
Zajímavý nápad, jen mi není zcela jsný způsob volby/výběru živočichů. Pokud by autor chtěl materiál dále rozšířit, jeden list bych navrhovala věnovat savcům české fauny, a další třeba ohroženým druhům.
Vážená paní Motyková,
děkuji za komentář. Máte pravdu, že výběr konkrétních zástupců nemá žádný hlubší smysl - v tomto případě šlo zejména o to, aby informace o daných druzích byly obsaženy v námi využívané učebnici. Šlo mi spíše o to, aby žáci aktivně pracovali ve skupinách a využívali při tom učebnice. Máte pravdu, že na tento materiál je poměrně snadné vytvořit řadu variací.
Váš komentář
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.