Pracovní listy, ze kterých po rozstříhání vzniknou skládačky na procvičení sčítání, odčítání a dělení desetinných čísel. Velký čtverec se rozstříhá na 9 malých čtverců.
Dobrý den,
měla bych připomínku.
Tento druh aktivity je založen na tom, že žáci mohou začít jakýmkoli čtvercem a sestavují. Kontrolu si mohou provést tak, že mohou vzít např. poslední řadu a celou ji položit jako první, protože políčka na sebe navazují.
Jednodušší varianta má už určená krajní políčka tím, že tam není nic vyplněno.
Nerozumím tomu, proč jsou na okrajích desetinná čísla a příklady. Mají nějaký jiný smysl než jen ten, že matou žáka?
Krajní pole jsou jako zásoba dalších příkladů, ke kterým žák nenajde výsledek. Můžeme to brát i jako "matení". Kontrolu se žáky provádím tak, že stejnou skládačku mám vyrobenou na dotykovou tabuli, jednak nesloženou i složenou.
Váš komentář
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.