Domů > Materiály do výuky > základní vzdělávání > Lomené výrazy - sčítání
Materiál do výuky

Lomené výrazy - sčítání

4. 3. 2009 základní vzdělávání
Autor
Ing. Jan Syblík
Věková skupina
12—15 let
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -

Anotace

Prezentace popisuje postup při sčítání lomených výrazů. Podobnost se zlomky, určování společného jmenovatele, určování, kdy má výraz smysl. Řešené příklady k výkladu i procvičení. Vhodné pro interaktivní tabuli.
Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
Prezentace
744 kB
Prezentace
Lomene_vyrazy_-_scitani.ppt
Prezentace
200.05 kB
Prezentace
Lomene_vyrazy_-_scitani.odp

Licence

Všechny materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-SA.

Obsahuje
1x
Prezentace
1x
Prezentace

Hodnocení od uživatelů

Milan Pokorný
21. 10. 2009, 12:39
Celý soubor prezentací v Powerpointu pro téma Lomené výrazy (smysl, rozšiřování, krácení, čtyři základní operace a složené lomené výrazy) t.č. poprvé využívám prostřednictvím interaktivní tabule a jsem velice spokojen. Dnes jsme objevili numerickou chybu v prezentaci Lomené výrazy – sčítání.ppt ve snímku číslo 9, ale to jen dokazuje, že nikdo není dokonalý :-)
Závěr - výborná pomoc pro učitele a pomůcka pro žáky!
Václav Hendrych
17. 12. 2013, 20:59
Jj, tu chybu by tam mohl pan inženýr opravit. Proč tu jsou materiály, na které není spoleh? :-(
Pavlína Hublová
18. 12. 2013, 09:07
Dobrý den pane Hendrychu, jak už bylo řečeno v komentáři výše - nikdo není dokonalý. Vzhledem k časovému odstupu vloženého materiálu prosím, zda byste nám nemohl přesněji popsat místo a správné řešení, abychom mohli prezentaci opravit (autor už nemá po publikaci k materiálu přístup). Prosím, napište řešení na email ivo.krobot@nuv.cz. Děkuji.
Lukáš Hartmann
13. 10. 2014, 22:44
Pane Hendrychu, to jste mě pobavil. Mě obecně baví učitelé, kteří mají pocit, že najdou manuál na všemoudrost, ve kterém bude vše...když na školeních slyším podobné otázky, ptám se sám sebe, jestli je opravdu jeden z cílů vychovat samostatně myslící lidi a jak se to v tom kterém případě povedlo. Já to asi říkám žákům pro vás špatně - totiž, že výsledky nejsou zdaleka tak důležité, jako cesta k nim. A ať nevěří výsledkům v učebnicích, které bývají špatně....

Děkuji asi na špatném místě, ale děkuji všem přispěvatelům zde na rvp.cz za inspirace do hodin!
Pavlína Hublová
14. 10. 2014, 09:03
Vážený pane Hartmanne, pro pochvalu je jakékoli místo vhodné. Jsme rádi, že se k nám naši uživatelé stále vrací. Děkujeme Vám za komentáře.

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Druh učebního materiálu:

Prezentace

Druh interaktivity:

Kombinované

Cílová skupina:

Žák

Týká se jazyka:

Čeština