Pracovní list je vhodný zejména pro ty žáky s mentálním postižením, kteří si libují v manuální, bezmyšlenkovité práci (jedna čárka vodorovně, druhá svisle). Mě osobně z toho přechází zrak (vždyť to také trochu připomíná tabulku u očaře ne?), ale oceňuji, že vznikají alternativy běžným písankám psacího písma.
Naučit mentálně postiženého žáka napsat jednu čáru rovně, tak aby na řádku začal a také skončil, dá docela dost práce. Někdy se celý rok snažíte o to, aby na konci školního roku se dítě samo tiskacím písmem podepsalo. Pak přijdou prázdniny a je všechno pryč. V diskuzi o tom také mluví Milena Králová, nahlédněte. http://diskuze.…=363& ;t=753&sid=7015b81731775bec10e69c22d0740984
Váš komentář
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.