Tento materiál je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR.
Materiál slouží k procvičení řešení lineárních rovnic formou hry. Učitelé rozmístí QR kódy, které žáci skenují, řeší příklady a sestavují tajenku. Cílem je podpořit matematické dovednosti a spolupráci mezi žáky. Učební materiál má jasnou strukturu a cíle, využívá herní prvky (gamifikaci) a praktické činnosti, což odpovídá požadavkům na aktivizační metody. Žáci pracují ve dvojicích nebo skupinách, což podporuje týmovou spolupráci a rozvoj sociálních kompetencí. Materiál aktivně zapojuje žáky prostřednictvím mobilních zařízení a QR kódů. Tato aktivita splňuje kritéria pro interaktivní vzdělávací zdroje. Aktivita rozvíjí digitální dovednosti tím způsobem, že žáci používají mobilní zařízení ke skenování QR kódů a pracují s digitálním obsahem. Tímto se také zvyšuje povědomí o využití technologií v praktickém životě. Žáci musí vyřešit příklady a sestavit tajenku, což umožňuje učiteli snadno ověřit správnost výsledků a zapojení žáků. Materiál nabízí inovativní přístup k procvičování matematiky, který žákům umožňuje využívat technologie a zároveň podporuje týmovou spolupráci. Hra zvyšuje motivaci žáků k učení prostřednictvím gamifikace a zapojení fyzické aktivity při hledání QR kódů.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Národní pedagogický institut České republiky © 2025