Tato prezentace může být použita místo klasického výkladu. Je to změna nejen pro učitele, ale i pro žáky. Učitel si může k prezentaci přiložit obrázky.
Musím souhlasit s kolegou Zouharem. Nechci být ktitický za každou cenu, ale očekával jsem obrázky, schémata, vývojové stromy, myšlenkové mapy... Holý text mě opravdu neoslnil. Úplně jsem neporozuměl tomu, čím se tato prezentace liší od klasického výkadu. Jen tím, že je to zapsáno? Druhá věc je velikost a barva písma použitá v některých snímcích. Téma je to zajímavé a tahle prezentace jeho potenciál zdaleka nevyužila. Pro pořádek shrnuji. Není to špatný materiál, píšu o tom, jak vnímám materál já a v čem by mohl být jiný.
Ještě drobnost. Nějak se mi nezdá ta literatura. Opravdu je to gymnázium pro gymnázia?
JELÍNEK, J. - ZICHÁČEK, V.: Gymnázium pro střední školy gymnazijního
typu. Olomouc: FIN PUBLISHING, 1996. ISBN 80–86002–01-2