Materiál je dost popisný a na intetrnetu i v literatuře se dá najít mnoho dalších a studentům přístupnějších. Autor měl asi na mysli doprovod k výkladu učitele. Oživení textu obrázkem by bylo pro žáky příjemnou změnou. Otázky jsou vhodné pro kontroluj pozornosti žáků. Náhodný uživatel by uvítal příklady správných odpovědí.
Tento materiál vznikl pro potřebu semináře architektury. Jeho cílem je navodit primární uvažování o významu slova a profese Architekta. V dalších krocích jsme se zabývali konkrétní podobou jednotlivých částí dějin architektury. Samosřejmě se tento materiál nesnaží vystihnout celý obsah architektury, ale jen nasměřovat uvažování, podnítit k diskusi. Jak známo v dějinách se role architekta měnila a mění. Od řemesla se posouvá k vrcholnému umění a naopak.
Mně se to zdá logické, samozřejmě by mne napadla spousta dalších otázek nebo zadání. Ale je to inspirativní.
Ale prosím mrkněte se, pro jakou věkovou skupinu jste to vymyslel v DUMu. To se budete divit. Důvěřovat, ale prověřovat a opravovat.