Statistika

Materiál byl publikován 07. 12. 2010 a od té doby byl 8168× zobrazen.

Další materiály
Hodnocení materiálu

Hodnocení materiálu

Hodnocení týmu rvp.cz
Naše hodnocení – 1/5
Hodnocení uživatelů
 
Průměrné hodnocení: 3,
počet hodnocení: 3.
Hodnotit materiály mohou pouze registrovaní uživatelé.
Statistika hodnocení
hodnocení: 5 1 uživatel hodnocení: 4 zatím nikdo hodnocení: 3 1 uživatel hodnocení: 2 zatím nikdo hodnocení: 1 1 uživatel
 
Doporučit materiál

Jak citovat

NOGOLOVÁ, Renata. Člověk a reklama – pokus. Metodický portál : Digitální učební materiály [online]. 07. 12. 2010, [cit. 2020-08-04]. Dostupný z WWW: <https://dum.rvp.cz/materialy/clovek-a-reklama-pokus.html>. ISSN 1802-4785.

Licence

Creative Commons License

Všechny Digitální učební materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons.

Identifikátor materiálu 64081
Anotace

Materiál obsahuje zamyšlení nad významem reklamy v současném světě a popis konkrétního pokusu zjišťujícího souvislost mezi inzerovanými výrobky a jejich kvalitou.

Autor

Mgr. Renata Nogolová (Autor)

Jazyk Čeština
Očekávaný výstup

rozpoznává manipulativní komunikaci v reklamědalší materiály k tomuto očekávanému výstupu »

Průřezová témata
Speciální vzdělávací potřeby - žádné -
Klíčová slova

reklama, pokus, hodnocení

Druh učebního materiálu Pokus
Druh interaktivity Aktivita
Cílová skupina Žák
Stupeň a typ vzdělávání základní vzdělávání – první stupeň – druhé období
Typická věková skupina 10 - 12 let
Celková velikost 420,95 kB
V případě pochybností o aktuálnosti či funkčnosti příspěvku využijte tlačítko „nahlásit příspěvek“.
Nahlásit příspěvek
 

Soubory materiálu

V tomto seznamu se zobrazují soubory tvořící samotný učební materiál.
Do Úložiště jsou přijímány pouze materiály v běžně používaných formátech, ke kterým existují volně stažitelné prohlížeče.
 
 Název souboruPopisTyp souboruVelikost
stáhnoutNáhledČlověk a reklama – pokus.docPopis aktivityDokument Microsoft Word Dokument Microsoft Word348,67 kB
stáhnoutNáhledČlověk a reklama – pokus.odtPopis aktivityOpenDocument textový dokument OpenDocument textový dokument72,28 kB
Stáhnout komentáře materiálu jako RSS kanál

Komentáře

 
1. autor: Miroslav Melichar
vloženo: 08. 12. 2010, 12:12:48

Reklamované výrobky jsou výrobky vadné, na něž uplatňujeme reklamaci.

2. autor: Mgr. David Pokorný
vloženo: 08. 12. 2010, 13:40:34

Děkujeme, příspěvek byl upraven.

Přidat komentář

Vkládat komentáře může pouze registrovaný uživatel.