Základní nácvik násobení celých čísel (dvě čísla) se sebekontrolou. K výsledku vede jeden krok. Tabulkový procesor po doplnění ihned vyhodnocuje správnost výsledku. Žák pracuje s celými čísly v intervalu (- 100; + 100). V listu č. 1 jsou na stejných jednociferných číslech prostřídány všechny možné kombinace znamének a zápis činitele se závorkou i bez závorky, je zde zobrazena tabulka s přehledem znamének dvou činitelů a znaménka součinu, poslední dvě úlohy procvičují násobení nulou. V listu č. 2 jsou použita různá jednociferná čísla. V listech č. 3 a 4 jsou již čísla dvojciferná. Materiál není určen pro počítání s mocninami. Při obměně zadání vkládejte jednociferná přirozená čísla do listů č. 1 a 2, dvojciferná do listů 3 a 4 (znaménka neměňte). Materiál je při výkladu možné použít k doplňování na interaktivní tabuli. K dispozici je návrh aktivit s možností „lingvistického“ výkladu vztahu znamének činitelů a součinu (výroková logika). Vhodné pro méně talentované žáky a také pro práci s žákem-dyskalkulikem (list č. 1–2). Před použitím je vhodné materiál upravit dle stupně dyskalkulie žáka. Konzultováno s PPP v Semilech (Mgr. M. Melíšková, spec. pedagog).