NPI
Vedeme školu
Metodický portál RVP.CZ
Zapojme všechny
Digitalizace vzdělávání
Revize RVP
EduRevue
MojeEdu
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Materiály do výuky
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
RVP (do 2024)
RVP revidované (od 2025)
Očekávaný výstup
Stupeň vzdělávání
Všechny
předškolní vzdělávání
základní vzdělávání
základní vzdělávání - lehké mentální postižení
základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
základní vzdělávání - těžké mentální postižení
gymnázium
jazykové vzdělávání
základní umělecké vzdělávání
odborné vzdělávání
Další
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
- žádné -
tělesné postižení
zrakové postižení
sluchové postižení - v komunikaci preferují český jazyk
sluchové postižení - v komunikaci preferují český znakový jazyk
vady řeči
mentální postižení—lehké
mentální postižení—střední
mentální postižení—těžké
MP a další postižení
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
autismus
dyslexie
dysortografie
dysgrafie
dyskalkulie
poruchy pozornosti a vnímání
z odlišného sociokulturního prostředí
z cizojazyčného prostředí
Filtrovat
Smazat filtr
Všechny filtry
Zvolené filtry
Materiály s klíčovým slovem
celé číslo
Materiály
(46)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu materiálu
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
46
položek
Zpět
1
2
3
4
Další
základní vzdělávání
25. 4. 2019
0x
3407x
Vetřelci – záporná čísla
Žáci řeší zadanou sadu úloh (20 příkladů) a výsledky vyškrtávají z tabulky výsledků (25 čísel). Zbývající výsledky…
základní vzdělávání
20. 2. 2019
0x
3798x
Domino – celá čísla 2
Pracovní list s kartami domina k rozstříhání a procvičování výpočtů s celými čísly zábavnou formou známé hry pro dva až…
základní vzdělávání
13. 2. 2019
0x
2927x
Domino – celá čísla 1
Pracovní list s kartami domina k rozstříhání a procvičování výpočtů s celými čísly zábavnou formou známé hry pro dva až…
základní vzdělávání
5. 2. 2019
1x
3898x
Honba za pokladem – celá čísla
Hra s QR kódy je určená na závěrečné opakování a procvičování celých čísel. Žáci pomocí výpočtů luští tajenku.
základní vzdělávání
29. 10. 2018
0x
2674x
Puzzle celá čísla II.
Jednoduchá úloha na procvičení operací sčítání a odčítání celých čísel.
základní vzdělávání
20. 9. 2018
0x
3304x
Puzzle – celá čísla
Jednoduchá úloha na procvičení sčítání a odčítání celých čísel. Vytvořeno v programu Formulator Tarsia.
základní vzdělávání
1. 3. 2018
0x
2813x
Bludiště – celá čísla
Bludiště slouží k procvičování aritmetických operací s celými čísly. Žáci řeší příklady v jednotlivých políčkách.…
základní vzdělávání
5. 9. 2017
0x
3773x
Generátor příkladů s celými čísly
Generátor umožňuje přípravu příkladů s celými čísly.
základní vzdělávání - lehké mentální postižení
19. 6. 2017
0x
3818x
Domino – Zlomky
Hra domino na téma zlomky a desetinná čísla a zlomky a celá čísla.
základní vzdělávání
27. 12. 2016
0x
3108x
Celá čísla – puzzle
DUM slouží k procvičení operací s celými čísly. Vytvořeno v programu Tarsia.
základní vzdělávání - lehké mentální postižení
7. 6. 2012
0x
3660x
Zaokrouhlujeme
Prezentace, ve které žáci interaktivně zaokrouhlují na desetiny, setiny, tisíciny a celá čísla.
základní vzdělávání
19. 7. 2011
0x
6245x
Počítání s tajenkou
Pracovní list slouží k procvičování násobilky.
Zobrazeno
12
z
46
položek
Zpět
1
2
3
4
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit materiál
Jak vložit materiál
Ochrana osobních údajů
Národní pedagogický institut České republiky © 2025