Prezentace slouží k opakování a oživení učiva z přírodovědy (Společenstva lesa). Žáci mají dle ukryté fotografie, která se jim postupně odkrývá, určit, o jakého živočicha či rostlinu rostoucí v lese se jedná. Kdo uhádne, získává odměnu (korálek, obrázek apod.). Vyhrává ten, kdo získá nejvíce odměn.
Dobrý den, kliknutí myší je určitě dobrý nápad, hra by zase byla o něčem jiném. Diskuze nad odkrytými díly by jistě byla legrační.Umím si to živě představit. A co se týče kompetice, možná se budete divit, ale já jsem tyto prezentace naopak využila při práci v kooperativních skupinách, i když stejně tak, jak popisuji v anotaci(korálky za správnou odpověď atd.) Žáci byli ve skupinách po pěti, byli rozděleni dle rolí. Jeden byl botanik - rozhodoval, zda je ukrytá rostlina dřevina, nebo bylina, druhý byl milovník zvířat - rozhodoval, zda je živočich obratlovec, třetí byl zapisovtel - všechna tozhodnutí svých kolegů zapisoval na papír, čtvrtý byl gong - tlesknutím oznámil, že je skupina hotová a pátý byl mluvčí - oznamoval odpověď. Jistě je možné utvořit mnoho obměn. Když jsem prezentaci vytvářela, věděla jsem, že jí budu používat na interaktivní tabuli, proto jsem nedala akci po klepnutí myší. Myslím, že by nás to zdržovalo. (Než tam každý dojde, ruch u toho...)Tak jsem to prostě spustila a starejte se, ovečky moje. Musím říct, že i tak děti hodně diskutovaly, to byste koukal. No spíš řvaly. Někdy nebylo poznat, která skupina byla první hotová. Děkuji za námět. Mějte se hezky Petra S.
Váš komentář
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.