Tento materiál je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR.
Tento vzdělávací objekt představuje aktivní matematickou hru, která podporuje logické myšlení, vizuálně-manipulativní přístup k matematice a samostatné objevování souvislostí. Aktivita je navržena jako sada kartiček s matematickými úlohami, které žáci rozstříhají a následně spojují podle správných výsledků, což slouží nejen k procvičení početních operací, ale také se rozvíjí schopnost kategorizace, porovnávání a analytického myšlení.
Objekt obsahuje stručné a jasné pokyny pro realizaci aktivity s možnostmi různých způsobů využití (samostatně, ve dvojicích nebo v rámci celé třídy). Jedná se o kvalitní výukovou aktivitu, která podporuje aktivní učení a je vhodná k obohacení výuky o interaktivní a hravou formu procvičování matematiky.
Materiál nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Otevřené vzdělávací zdroje označené klíčovým slovem IPs Kurikulum prošly odborným posouzením v rámci projektu IPs Podpora kurikulární práce škol. U každého z nich byl vyhodnocen soulad s revidovaným RVP. Stanovisko hodnotitele ve formě recenzního komentáře je uvedeno přímo u daného materiálu.
Pro zobrazení všech dostupných vzdělávacích zdrojů zadejte klíčové slovo IPs Kurikulum. Databázi lze dále upřesnit pomocí filtrů, například podle stupně vzdělávání, vzdělávací oblasti, očekávaného výsledku učení, klíčové kompetence, průřezového tématu nebo základní gramotnosti.
Národní pedagogický institut České republiky © 2025