Materiály do výuky základní vzdělávání Prezentace osově souměrných útvarů prostřednictvím virtuální nástěnky
Materiál do výuky

Prezentace osově souměrných útvarů prostřednictvím virtuální nástěnky

13. 11. 2023 základní vzdělávání
Autor
PaedDr. Štěpánka Vondrášková
Spoluautor
Ing. Michal Heczko, MBA
Věková skupina
12—15 let
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -

Anotace

Žáci objevují objekty ve svém okolí, které se dají rozdělit na zrcadlově shodné poloviny. Prostřednictvím digitálních technologií je zachycují a přenášejí na virtuální nástěnku. Ke splnění stanoveného cíle jim slouží mobilní telefon s fotoaparátem. Respektují pravidla bezpečného a zdraví neohrožujícího chování při práci s digitálními technologiemi. Odlišují vlastní a cizí digitální obsah. Komunikují se svými blízkými a učiteli pomocí doporučených digitálních technologií. Porovnávají svůj zachycený digitální obsah s digitálním obsahem svých spolužáků. Následně se ke svému vlastnímu zachycenému materiálu vyjadřují před kolektivem.
Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
Prezentace osově souměrných útvarů prostřednictvím virtuální nástěnky
520.94 kB
Dokument
Prezentace-osově-souměrných-útvarů-prostřednictvím-virtuální.docx
Prezentace osově souměrných útvarů prostřednictvím virtuální nástěnky
250.18 kB
PDF
Prezentace-osově-souměrných-útvarů-prostřednictvím-virtuální.pdf
Obsahuje
1x
Dokument
1x
PDF
Komentář recenzenta

Materiál se zaměřuje na výuku osově souměrných útvarů prostřednictvím digitálních technologií, žák má nalézt osově souměrné útvary v reálném prostředí a následně prezentovat svůj výstup​.

Materiál využívá názorně-demonstrační a dovednostně-praktické metody, což podporuje aktivní učení a splňuje kritéria pro efektivní didaktické zpracování, interaktivita je implementována prostřednictvím úkolu se sdílením fotografií na virtuální nástěnce a následnou diskusí​.

Materiál rozvíjí klíčovou kompetenci – Generuje digitální obsah v různých formátech s cílem umocnit výstupy vlastní tvořivé činnosti – tím, že učitel zařazuje do výuky takové aktivity, ve kterých žáci vyjadřují své představy za pomoci digitálních technologií: focením na mobilní zařízení, sdílením a prací s digitálním obsahem. Učitel podporuje žáky v experimentování, žák se při tvorbě nového digitálního obsahu vyjadřuje za pomoci digitálních prostředků ke splnění stanovených cílů.

Hodnocení uživatelů

Materiál nebyl prozatím komentován.

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Druh interaktivity:

aktivita

Cílová skupina:

žák

Věková skupina:

12—15

Týká se jazyka:

čeština

Velikost skupiny:

celá třída

Rozsah výuky:

vyučovací hodina

Využití v rámci vyučovací hodiny:

procvičování, motivace