Tento materiál je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR.
Materiál se zaměřuje na výuku osově souměrných útvarů prostřednictvím digitálních technologií, žák má nalézt osově souměrné útvary v reálném prostředí a následně prezentovat svůj výstup.
Materiál využívá názorně-demonstrační a dovednostně-praktické metody, což podporuje aktivní učení a splňuje kritéria pro efektivní didaktické zpracování, interaktivita je implementována prostřednictvím úkolu se sdílením fotografií na virtuální nástěnce a následnou diskusí.
Materiál rozvíjí klíčovou kompetenci – Generuje digitální obsah v různých formátech s cílem umocnit výstupy vlastní tvořivé činnosti – tím, že učitel zařazuje do výuky takové aktivity, ve kterých žáci vyjadřují své představy za pomoci digitálních technologií: focením na mobilní zařízení, sdílením a prací s digitálním obsahem. Učitel podporuje žáky v experimentování, žák se při tvorbě nového digitálního obsahu vyjadřuje za pomoci digitálních prostředků ke splnění stanovených cílů.
Materiál nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Národní pedagogický institut České republiky © 2025