Materiál do výuky

Nepřímá úměrnost

29. 9. 2010 základní vzdělávání
Autor
Ing. Kamila Kočová
Věková skupina
12—15 let
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -

Anotace

Materiál je zaměřen na výklad nepřímé úměrnosti a procvičení této látky a je vhodný k samostudiu.
Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
Pracovní list
34.5 kB
Dokument
Nepřímá úměrnost – pl.doc
Prezentace
383 kB
Prezentace
Nepřímá úměrnost.ppt
Pracovní list
16.43 kB
Dokument
Nepřímá úměrnost – pl.odt
Prezentace
61.05 kB
Prezentace
Nepřímá úměrnost.odp
Obsahuje
1x
Dokument
1x
Prezentace
1x
Dokument
1x
Prezentace
Komentář recenzenta

Vzdělávací zdroj je interaktivní výuková prezentace, která žákům srozumitelně a názorně vysvětluje pojem nepřímé úměrnosti. Obsahuje teoretické základy, příklady z reálného života a praktická cvičení, která umožňují aktivní zapojení žáků do výuky. Obsahuje výklad, jak se mění jedna veličina v závislosti na druhé, praktické příklady (výroba součástek, jízdní doba při různé rychlosti) demonstrující vztahy v reálném světě a tabulky, rovnice a vzorce pro pochopení vztahu mezi veličinami. Zdroj je vhodný jako vizuální podpora pro výklad učitele i pro samostatné procvičování žáků.

Hodnocení uživatelů

Materiál nebyl prozatím komentován.

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Druh interaktivity:

kombinované

Cílová skupina:

žák

Věková skupina:

12—15

Týká se jazyka:

čeština

Velikost skupiny:

celá třída, skupina žáků, jednotliví žáci

Rozsah výuky:

vyučovací hodina

Využití v rámci vyučovací hodiny:

hodnocení, procvičování, nové učivo

Otevřené vzdělávací zdroje označené klíčovým slovem IPs Kurikulum prošly odborným posouzením v rámci projektu IPs Podpora kurikulární práce škol. U každého z nich byl vyhodnocen soulad s revidovaným RVP. Stanovisko hodnotitele ve formě recenzního komentáře je uvedeno přímo u daného materiálu.

Pro zobrazení všech dostupných vzdělávacích zdrojů zadejte klíčové slovo IPs Kurikulum. Databázi lze dále upřesnit pomocí filtrů, například podle stupně vzdělávání, vzdělávací oblasti, očekávaného výsledku učení, klíčové kompetence, průřezového tématu nebo základní gramotnosti.