Tento materiál je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR.
Učební materiál se nesoustředí jen na produkci (mluvení je poslední shrnující aktivitou v tomto materiálu), ale i na čtení, interakci, procvičení slovní zásoby a psaní. Nabízené aktivity umožňují žákům i učitelům využívat různé druhy práce, od samostatné po skupinovou. Pro menší skupiny je vhodná práce ve dvojicích, pro větší skupiny je doporučena skupinová práce s rozdělením jednotlivých rolí. Zadání je adaptabilní, je možné ho přizpůsobit slovní zásobě a použít případně jako námět i pro jiná témata a pokročilejší jazykové úrovně. Materiál odpovídá modernímu pojetí výuky zaměřené přímo na žáka a jeho zájmy, čímž rozvíjí kromě komunikace v cizím jazyce také klíčovou kompetenci osobnostní a sociální – u projevů žáka je to zejména komponenta začleňování – žák se seznamuje s vrstevníky, navazuje nová přátelství a udržuje dlouhodobé vztahy se svými vrstevníky.
Sdílí své zájmy, emoce a názory s ostatními členy třídního kolektivu.
Materiál nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Otevřené vzdělávací zdroje označené klíčovým slovem IPs Kurikulum prošly odborným posouzením v rámci projektu IPs Podpora kurikulární práce škol. U každého z nich byl vyhodnocen soulad s revidovaným RVP. Stanovisko hodnotitele ve formě recenzního komentáře je uvedeno přímo u daného materiálu.
Pro zobrazení všech dostupných vzdělávacích zdrojů zadejte klíčové slovo IPs Kurikulum. Databázi lze dále upřesnit pomocí filtrů, například podle stupně vzdělávání, vzdělávací oblasti, očekávaného výsledku učení, klíčové kompetence, průřezového tématu nebo základní gramotnosti.
Národní pedagogický institut České republiky © 2025