Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Materiály do výuky
>
základní vzdělávání
>
Umění a kultura
>
2. stupeň
>
Výtvarná výchova
>
vybírá, kombinuje a vytváří prostředky pro vlastní osobité vyjádření
Materiály do výuky
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání — lehké mentální postižení
Základní vzdělávání — středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání — těžké mentální postižení
Gymnázium
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Vzdělávací oblast/Průřezové téma/Gramotnost
Všechny
Informatika (rvp zv 2021)
Jazyk a jazyková komunikace
Matematika a její aplikace
Informační a komunikační technologie (rvp zv 2017)
Člověk a jeho svět
Člověk a společnost
Člověk a příroda
Umění a kultura
Člověk a zdraví
Člověk a svět práce
Doplňující vzdělávací obory
Osobnostní a sociální výchova
Výchova demokratického občana
Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech
Multikulturní výchova
Environmentální výchova
Mediální výchova
Čtenářská gramotnost
Matematická gramotnost
Přírodovědná gramotnost
Finanční gramotnost
Jazyková gramotnost
Ict gramotnost
Stupeň základního vzdělání
Všechny
1. stupeň
2. stupeň
Vzdělávací obor
Všechny
Hudební výchova
Výtvarná výchova
Očekávaný výstup
Všechny
Vybírá, vytváří a pojmenovává prvky vizuálně obrazných vyjádření a jejich vztahů; uplatňuje je pro vyjádření vlastních zkušeností, vjemů, představ a poznatků; variuje různé prvky a jejich vztahy pro získání osobitých výsledků
Zaznamenává vizuální zkušenost i zkušeností získané ostatními smysly, zaznamenává podněty z představ a fantazie
Zachycuje jevy a procesy v proměnách a vztazích; k tvorbě užívá některé metody uplatňované v současném výtvarném umění a digitálních médiích – počítačová grafika, fotografie, video, animace
Vybírá, kombinuje a vytváří prostředky pro vlastní osobité vyjádření
Rozliší působení vizuálně obrazného vyjádření v rovině smyslového účinku, v rovině subjektivního účinku
Interpretuje umělecká vizuálně obrazná vyjádření současnosti i minulosti; vychází při tom ze svých znalostí historických souvislostí i z osobních zkušeností a prožitků
Porovnává na konkrétních příkladech různé interpretace vizuálně obrazného vyjádření; vysvětluje své postoje k nim s vědomím osobní, společenské a kulturní podmíněnosti svých hodnotových soudů (vyřazeno ze závazných očekávaných výstupů)
Ověřuje komunikační účinky vybraných, upravených či samostatně vytvořených vizuálně obrazných vyjádření
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
- žádné -
tělesné postižení
zrakové postižení
sluchové postižení - v komunikaci preferují český jazyk
vady řeči
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
souběžné postižení více vadami - MP a další postižení
souběžné postižení více vadami - kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
souběžné postižení více vadami - autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
autismus
dyslexie
dysortografie
dysgrafie
dyskalkulie
poruchy pozornosti a vnímání
z odlišného sociokulturního prostředí
z cizojazyčného prostředí
sluchové postižení - v komunikaci preferují český znakový jazyk
Vyhledat
Smazat filtr
Materiály
(9)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu materiálu
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
9
z
9
položek
Zpět
1
Další
základní vzdělávání
19. 2. 2016
0x
2249x
Věda
Prezentace k vyvození souvislostí mezi vědou a uměním. Poukazuje na osobnosti vědy i výtvarného umění. Inspiruje k…
základní vzdělávání
21. 5. 2015
0x
3698x
Pozvánka
Materiál k vyvození vhodné kompozice a pro zpracování vlastní pozvánky pomocí elektronických aplikací.
základní vzdělávání
18. 5. 2015
0x
2636x
Vizitka
Prezentace k vlastnímu vyvození podstaty a využití vizitky. Včetně zadání k tvorbě vlastní vizitky.
základní vzdělávání
14. 5. 2015
1x
4155x
Koláž a fotomontáž
Prezentace na téma koláž a fotomontáž obsahuje ukázky z historie výtvarného umění a zadání k praktickému úkolu.
základní vzdělávání
12. 1. 2011
0x
6755x
Pouště – písečné duny
Výukový materiál se skládá z metodiky, z pracovního listu a z prezentace se zadanými úkoly. Přibližuje žákovi prostředí…
základní vzdělávání
3. 8. 2009
0x
8045x
Perspektiva - pracovní list
Pracovní list k praktickému ověření teoretických poznatků a k návrhu vlastního vizuálně obrazného vyjádření.
základní vzdělávání
10. 4. 2009
0x
5194x
Člověk III.
Prezentace s pracovním listem.
základní vzdělávání
13. 3. 2009
0x
12104x
Afrika
Prezentace s pracovním listem nabízející mnoho zajímavých činností a úkolů.
základní vzdělávání
24. 2. 2009
0x
7338x
Člověk I.
Prezentace s pracovním listem se věnuje poznávání lidské figury.
Zobrazeno
9
z
9
položek
Zpět
1
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit materiál
Jak vložit materiál
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky