NPI
Vedeme školu
Metodický portál RVP.CZ
Zapojme všechny
Digitalizace vzdělávání
Revize RVP
EduRevue
MojeEdu
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Materiály do výuky
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
Všechny
RVP (do 2024)
RVP revidované (od 2025)
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
- žádné -
tělesné postižení
zrakové postižení
sluchové postižení - v komunikaci preferují český jazyk
sluchové postižení - v komunikaci preferují český znakový jazyk
vady řeči
mentální postižení—lehké
mentální postižení—střední
mentální postižení—těžké
MP a další postižení
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
autismus
dyslexie
dysortografie
dysgrafie
dyskalkulie
poruchy pozornosti a vnímání
z odlišného sociokulturního prostředí
z cizojazyčného prostředí
Filtrovat
Smazat filtr
Všechny filtry
Materiály
(11044)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu materiálu
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
11044
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
...
921
Další
Základní vzdělávání
25. 11. 2025
0x
3x
Kód k trezoru
Sada úloh je zaměřena na procvičení tvorby a řešení lineárních rovnic prostřednictvím logických úloh. Žáci ze zadání…
Základní vzdělávání
25. 11. 2025
0x
4x
Celá čísla
Lekce je nachystána pro 2. stupeň ZŠ. Zvládnou ji děti 7. tříd (sekundy) i vyšších ročníků. K jejímu řešení stačí…
Základní vzdělávání
25. 11. 2025
0x
4x
Procenta
Pracovní list je zaměřen na procvičení práce s procenty, jejich výpočet a převod mezi procenty a zlomky. Žáci řeší…
Základní vzdělávání
24. 11. 2025
0x
29x
Od dadaismu ke koláži a roláži
Cílem aktivity je seznámení žáků s novými médii, které využívají principy remake a koláže, prostřednictvím jednoduché…
Základní vzdělávání
24. 11. 2025
0x
30x
Setkání s knihou – The Love Hypothesis
Díky této metodice mohou učitelé ve dvou hodinách angličtiny (nebo českého jazyka) pracovat s moderní romantickou…
Základní vzdělávání
20. 11. 2025
0x
77x
Kreativní výuka ve výchově ke zdraví – VI. třída
On-line učebnice pro 6. ročník ZŠ a odpovídající ročníky víceletých gymnázií je zaměřena zejména na podporu duševního…
Základní vzdělávání
19. 11. 2025
0x
64x
The Treasure of the Region
Vzdělávací program v anglickém jazyce The Treasure of the Region umožňuje žákům 8. ročníků ZŠ zabývat se poznáváním…
Základní vzdělávání
19. 11. 2025
0x
65x
The beauties around us
Program anglického jazyka určený žákům 6. ročníku ZŠ, kteří rozvíjejí jazykové znalosti na úrovni A2 a zároveň pracují…
Základní vzdělávání
19. 11. 2025
0x
65x
Water above rubies
Jazykový program AJ určený talentovaným žákům 7. a 8. tříd se zaměřením na přírodní a kulturní dědictví Beskyd, ochranu…
Základní vzdělávání
19. 11. 2025
0x
58x
Cultural heritage of the Tesin-Silesian region
Vzdělávací program anglického jazyka je určený talentovaným žákům 6. a 7. tříd s mimořádným zájmem o anglický jazyk se…
Základní vzdělávání
19. 11. 2025
0x
94x
Natural heritage of the Beskydy mountains
Vzdělávací program anglického jazyka je určený talentovaným žákům 4.–5. ročníků ZŠ s mimořádným zájmem o rozvíjení…
Základní vzdělávání
19. 11. 2025
0x
29x
Podnikavost, s. r. o. – 1. část
Program tvoří zážitková cesta na motivy cestovatelů Zikmunda a Hanzelky. Cestuje se džunglí na automobilu vlastní…
Zobrazeno
12
z
11044
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
...
921
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit materiál
Jak vložit materiál
Ochrana osobních údajů
Národní pedagogický institut České republiky © 2025