NPI
Vedeme školu
Metodický portál RVP.CZ
Zapojme všechny
Digitalizace vzdělávání
Revize RVP
EduRevue
MojeEdu
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Materiály do výuky
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
Všechny
RVP (do 2024)
RVP revidované (od 2025)
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
- žádné -
tělesné postižení
zrakové postižení
sluchové postižení - v komunikaci preferují český jazyk
sluchové postižení - v komunikaci preferují český znakový jazyk
vady řeči
mentální postižení—lehké
mentální postižení—střední
mentální postižení—těžké
MP a další postižení
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
autismus
dyslexie
dysortografie
dysgrafie
dyskalkulie
poruchy pozornosti a vnímání
z odlišného sociokulturního prostředí
z cizojazyčného prostředí
Filtrovat
Smazat filtr
Všechny filtry
Materiály
(10908)
Řadit dle:
Data publikace
Názvu materiálu
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
10908
položek
Zpět
1
...
46
47
48
49
50
51
...
909
Další
základní vzdělávání
6. 11. 2019
0x
2184x
Metody rybolovu
Aktivita navazující na biologickou či zeměpisnou problematiku rybolovu. Snaží se ukázat některé metody lovu a definovat…
odborné vzdělávání
5. 11. 2019
0x
2073x
Řazení výběrem – interaktivní webová stránka
Interaktivní webová stránka názorně zobrazuje jednotlivé kroky řazení výběrem v poli čísel. Zobrazí se netříděné pole a…
základní vzdělávání
4. 11. 2019
0x
2532x
Albatros
Doplňkový text přiměřeně dlouhý i pro slabší čtenáře. Práce s textem je zaměřena na rozvoj čtenářství a čtenářských…
základní vzdělávání
31. 10. 2019
0x
2512x
„Banánové republiky“ v oblasti Latinské Ameriky II.
Pracovní list směřuje k vyhodnocení aktivity započaté v předchozí hodině. Žáci nadále pracují ve skupinách (ideálně…
odborné vzdělávání
30. 10. 2019
0x
1823x
Bublinkové řazení – interaktivní webová stránka
Interaktivní webová stránka názorně zobrazuje jednotlivé kroky bublinkového řazení čísel. Zobrazí se netříděné pole a…
základní vzdělávání
29. 10. 2019
0x
1846x
Húrinovy děti
Doplňkový text přiměřeně dlouhý pro práci v jedné hodině. Práce s textem je zaměřena na rozvoj čtenářství a čtenářských…
základní vzdělávání
24. 10. 2019
0x
4310x
Zástupci savců metodou I.N.S.E.R.T.
Materiál slouží pro skupinovou práci. Žáci budou pomocí metody I.N.S.E.R.T. pracovat s informacemi o zástupcích savců a…
základní vzdělávání
23. 10. 2019
0x
4660x
„Banánové republiky“ v oblasti Latinské Ameriky I.
Pracovní list je určen jako podpora výuky regionální geografie Střední Ameriky. Pracuje s pojmem „banánové republiky“.…
základní vzdělávání
22. 10. 2019
0x
4376x
Odysseus
Pracovní listy pro kreativní práci s textem Odysseova cesta. Vhodné pro skupinovou práci.
základní vzdělávání
21. 10. 2019
0x
4948x
Riskuj – opakování geometrie
Materiál slouží k opakování učiva geometrie pro 4. ročník. Kromě učiva o tělesech a útvarech si žáci procvičí např.…
základní vzdělávání
17. 10. 2019
0x
3641x
Harry Potter a prokleté dítě
Doplňkový text přiměřeně dlouhý i pro slabší čtenáře. Práce s textem je zaměřena na rozvoj čtenářství a čtenářských…
základní vzdělávání
16. 10. 2019
0x
6107x
Z pohádky do pohádky
Pracovní list lze využít pro aktivity na téma pohádky. Je vhodný na skupinovou práci.
Zobrazeno
12
z
10908
položek
Zpět
1
...
46
47
48
49
50
51
...
909
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit materiál
Jak vložit materiál
Ochrana osobních údajů
Národní pedagogický institut České republiky © 2025