NPI
Vedeme školu
Metodický portál RVP.CZ
Zapojme všechny
Digitalizace vzdělávání
Revize RVP
EduRevue
MojeEdu
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Materiály do výuky
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
RVP (do 2024)
RVP revidované (od 2025)
Očekávaný výstup
Stupeň vzdělávání
Všechny
předškolní vzdělávání
základní vzdělávání
základní vzdělávání - lehké mentální postižení
základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
základní vzdělávání - těžké mentální postižení
gymnázium
jazykové vzdělávání
základní umělecké vzdělávání
odborné vzdělávání
Další
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
- žádné -
tělesné postižení
zrakové postižení
sluchové postižení - v komunikaci preferují český jazyk
sluchové postižení - v komunikaci preferují český znakový jazyk
vady řeči
mentální postižení—lehké
mentální postižení—střední
mentální postižení—těžké
MP a další postižení
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
autismus
dyslexie
dysortografie
dysgrafie
dyskalkulie
poruchy pozornosti a vnímání
z odlišného sociokulturního prostředí
z cizojazyčného prostředí
Filtrovat
Smazat filtr
Všechny filtry
Zvolené filtry
Materiály s klíčovým slovem
obrázky
Materiály
(34)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu materiálu
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
34
položek
Zpět
1
2
3
Další
základní vzdělávání
19. 2. 2018
0x
15904x
Porovnávání počtu obrázků
Materiál obsahuje 2 pracovní listy a kartičky k rozstříhání a činnostnímu učení. Žáci porovnávají počty obrázků,…
předškolní vzdělávání
19. 5. 2011
0x
10177x
Pexeso: Co je zdravé?
Pracovní list procvičuje postřeh a logické myšlení.
základní vzdělávání
23. 12. 2010
0x
15259x
Obrázková abeceda
Materiál obsahuje 34 obrázků, které začínají na všechna písmena abecedy (včetně ď, ť, ň, x, w, q, y ). Lze je použít…
základní vzdělávání
21. 12. 2010
0x
7246x
Skládací abeceda bez písmenek
Žáci v předslabikářovém období dostávají do desek na skládací abecedu místo písmen miniobrázky na různá témata …
základní vzdělávání
23. 9. 2010
0x
8681x
Číslovky s obrázky I
Prezentace seznamuje žáky s číslovkami. Lze ji použít jako samostatný materiál nebo ji doplnit pracovním listem s…
základní vzdělávání
24. 8. 2010
1x
22092x
Abeceda - obrázkové karty
Obrázkové karty s abecedou (v černobílé i barevné verzi). Lze zalaminovat a využít k vyvození jednotlivých písmen,…
předškolní vzdělávání
6. 4. 2010
0x
3243x
Protiklady 2
Žáci vystřihují a přiřazují do tabulky protikladné obrázky. Pracovní list lze zalaminovat.
předškolní vzdělávání
2. 4. 2010
0x
3432x
Spojovačka protikladů
Žáci spojují protikladné obrázky nebo přiřazují obrázky do příslušných polí v jednodušší a složitější verzi.
předškolní vzdělávání
2. 4. 2010
0x
4678x
Protiklady
Žáci přiřazují do tabulky obrázky s protiklady. Pracovní listy lze zalaminovat.
předškolní vzdělávání
2. 4. 2010
0x
4711x
Geometrické tvary
Žáci přiřazují do tabulky obrázky podle tvaru.
základní vzdělávání - lehké mentální postižení
4. 12. 2009
0x
5319x
První čtení 1
V levé části pracovního listu žák čte jednoduché obrázky se spojkami a, i. Pravou část listu můžeme zakrýt či přeložit.…
předškolní vzdělávání
23. 11. 2009
1x
4541x
Pravolevá orientace 2
V pracovních listech děti označují směrové obrázky dle pokynů.
Zobrazeno
12
z
34
položek
Zpět
1
2
3
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit materiál
Jak vložit materiál
Ochrana osobních údajů
Národní pedagogický institut České republiky © 2025