- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Očekávaný výstup
- plynule čte s porozuměním texty přiměřeného rozsahu a náročnosti (6)
- porozumí písemným nebo mluveným pokynům přiměřené složitosti (0)
- respektuje základní komunikační pravidla v rozhovoru (0)
- pečlivě vyslovuje, opravuje svou nesprávnou nebo nedbalou výslovnost (0)
- v krátkých mluvených projevech správně dýchá a volí vhodné tempo řeči (0)
- volí vhodné verbální i nonverbální prostředky řeči v běžných školních i mimoškolních situacích (0)
- na základě vlastních zážitků tvoří krátký mluvený projev (0)
- zvládá základní hygienické návyky spojené se psaním (0)
- píše správné tvary písmen a číslic, správně spojuje písmena i slabiky; kontroluje vlastní písemný projev (2)
- píše věcně i formálně správně jednoduchá sdělení (0)
- seřadí ilustrace podle dějové posloupnosti a vypráví podle nich jednoduchý příběh (0)
celkem: 8
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Čtení s porozuměním II. | ![]() | ![]() | ![]() | 1,01 MB | Mgr. Věra Gošová | 25. 05. 2015 | 3297 | ||
Čtení s porozuměním | ![]() | ![]() | ![]() | 4,10 MB | Mgr. Věra Gošová | 07. 05. 2015 | 4763 | ||
Rozlišování figury a pozadí | ![]() ![]() | ![]() | 927,76 kB | Mgr. Tereza Chaloupková | 10. 06. 2011 | 4551 | |||
Rozeznáš nesmysly | ![]() ![]() | ![]() | 872,74 kB | Mgr. Renata Nogolová | 09. 12. 2010 | 5192 | |||
Čtecí pomůcky | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 74,11 kB | Mgr. Renata Nogolová | 12. 11. 2010 | 5778 | ||
Procvičujeme b – d II. | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 3,11 MB | Mgr. Renata Nogolová | 23. 09. 2010 | 5897 | ||
Procvičujeme b – d I. | ![]() ![]() | ![]() | 4,14 MB | Mgr. Renata Nogolová | 23. 09. 2010 | 3803 | |||
Najdi všechny stejné tvary | ![]() ![]() | ![]() | 79,05 kB | Mgr. Pavlína Hublová | 29. 10. 2009 | 3754 |