- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
celkem: 1531
1-20 |
21-40 |
41-60 |
61-80 |
81-100 |
|
181-200 |
|
381-400 |
|
581-600 |
|
781-800 |
|
981-1000 |
|
1521-1531 |
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Slovní úlohy pro 5. ročník ZŠ | ![]() | ![]() | ![]() | 1,89 MB | Zdeněk Hanzelín | 01. 12. 2020 | 746 | ||
Kvádr – doplňovačka | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 3,95 MB | Mgr. Radomír Macháň | 09. 11. 2020 | 766 | ||
Násobení – QR kódy | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 409,26 kB | 3 komentáře | Mgr. Vendula Dovole | 07. 09. 2020 | 1598 | |
Největší společný dělitel a nejmenší společný násobek | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,53 MB | Mgr. Radomír Macháň | 01. 09. 2020 | 1600 | ||
Tabulky a grafy | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 4,05 MB | Mgr. Radomír Macháň | 21. 07. 2020 | 935 | ||
Rovnice – QR kódy | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | 2,88 MB | Mgr. Radomír Macháň | 09. 07. 2020 | 1097 | |
Nejvyšší hory ČR | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | 1,73 MB | Mgr. Radomír Macháň | 27. 05. 2020 | 1385 | |
Objem a povrch krychle a kvádru | ![]() | ![]() | 2,81 kB | Ing. Jitka Vlčková | 16. 04. 2020 | 1481 | |||
Strategie v matematice | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 374,40 kB | PaedDr. Štěpánka Vondrášková | 26. 02. 2020 | 1717 | ||
Počítáme a porovnáváme do 5 | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 5,14 MB | Mgr. Tereza Chaloupková | 13. 02. 2020 | 4666 | ||
Využití hry při rozvoji matematické gramotnosti ve 3. ročníku | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 526,53 kB | PaedDr. Štěpánka Vondrášková | 03. 02. 2020 | 2426 | ||
Riskuj – opakování geometrie | ![]() | ![]() | ![]() | 5,56 MB | Mgr. Petra Cemerková Golová | 21. 10. 2019 | 2082 | ||
Konstrukce trojúhelníku sss (interaktivní webová stránka) | ![]() | ![]() | 3,28 kB | Ing. Jitka Vlčková | 01. 10. 2019 | 1065 | |||
Lineární funkce (interaktivní webová stránka) | ![]() | ![]() | ![]() | 2,99 kB | Ing. Jitka Vlčková | 22. 08. 2019 | 947 | ||
Matematické úkoly s desítkou | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 737,31 kB | Mgr. Tereza Chaloupková | 10. 06. 2019 | 3502 | ||
Puzzle – desetinná čísla (2) | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,60 MB | Rostislav Solovský | 06. 06. 2019 | 1692 | ||
Slovní úlohy – poměr, trojčlenka | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 441,73 kB | RNDr. Jitka Rambousková | 23. 05. 2019 | 2609 | ||
Puzzle – desetinná čísla (1) | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 587,33 kB | Rostislav Solovský | 15. 05. 2019 | 2031 | ||
Výpočet hodnoty výrazu | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,50 MB | RNDr. Jitka Rambousková | 09. 05. 2019 | 1584 | ||
Bludiště – desetinná čísla (1) | ![]() ![]() | ![]() | 1,04 MB | Rostislav Solovský | 06. 05. 2019 | 1760 |
1-20 |
21-40 |
41-60 |
61-80 |
81-100 |
|
181-200 |
|
381-400 |
|
581-600 |
|
781-800 |
|
981-1000 |
|
1521-1531 |