- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Vzdělávací oblast/Průřezové téma/Gramotnost
- Jazyk a jazyková komunikace (2023)
- Matematika a její aplikace (1472)
- Informační a komunikační technologie (147)
- Člověk a jeho svět (561)
- Člověk a společnost (278)
- Člověk a příroda (1417)
- Umění a kultura (90)
- Člověk a zdraví (51)
- Člověk a svět práce (46)
- Doplňující vzdělávací obory (11)
- Osobnostní a sociální výchova (139)
- Výchova demokratického občana (34)
- Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech (41)
- Multikulturní výchova (16)
- Environmentální výchova (54)
- Mediální výchova (34)
- Čtenářská gramotnost (0)
- Matematická gramotnost (1)
- Přírodovědná gramotnost (0)
- Finanční gramotnost (0)
- Jazyková gramotnost (4)
- ICT gramotnost (0)
celkem: 6331
1-20 |
21-40 |
41-60 |
61-80 |
81-100 |
|
181-200 |
|
381-400 |
|
581-600 |
|
781-800 |
|
981-1000 |
|
1981-2000 |
|
2981-3000 |
|
3981-4000 |
|
4981-5000 |
|
5981-6000 |
|
6321-6331 |
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Zakrývání čočky – vytvoření obrazu | ![]() | ![]() | 3,31 MB | Pavel Masopust | 29. 03. 2021 | 326 | |||
Povolání v QR kódech | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,71 MB | Mgr. Tereza Chaloupková | 08. 03. 2021 | 620 | ||
Praktické měření délky a hmotnosti tělesa | ![]() | ![]() | 2,31 MB | Zdeněk Hanzelín | 01. 03. 2021 | 454 | |||
Přírodní krajiny – pouště | ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 11,17 MB | Mgr. Jan Zicha | 22. 02. 2021 | 763 | ||
Měření úhlů | ![]() | ![]() | ![]() | 40,90 MB | Mgr. Radomír Macháň | 08. 02. 2021 | 875 | ||
Bažant a koroptev metodou životabáseň a ANO–NE | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 892,77 kB | Mgr. Petra Cemerková Golová | 25. 01. 2021 | 913 | ||
Afrika – podnebí | ![]() ![]() ![]() | ![]() | 3,35 MB | Mgr. Jan Zicha | 18. 01. 2021 | 1170 | |||
Afrika – plavba kolem kontinentu | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 8,38 MB | Mgr. Jan Zicha | 20. 12. 2020 | 1123 | ||
Jak Lev a Lenochod zdobili vánoční kaktus | ![]() | ![]() | ![]() | 417,06 kB | Mgr. Ivo Krobot, PhDr. Petr Hedbávný | 03. 12. 2020 | 1526 | ||
Slovní úlohy pro 5. ročník ZŠ | ![]() | ![]() | ![]() | 1,89 MB | Zdeněk Hanzelín | 01. 12. 2020 | 1668 | ||
Ohmův zákon pro ZŠ | ![]() ![]() ![]() | ![]() | 1,53 MB | Mgr. Zdeněk Hromádka, Ph.D. | 30. 11. 2020 | 1156 | |||
Zájmena on-line pro 5. ročník | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 344,68 kB | Mgr. Petra Cemerková Golová | 23. 11. 2020 | 1690 | ||
Kvádr – doplňovačka | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 3,95 MB | Mgr. Radomír Macháň | 09. 11. 2020 | 1059 | ||
Pascalův zákon pro ZŠ | ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,77 MB | Mgr. Zdeněk Hromádka, Ph.D. | 05. 11. 2020 | 1522 | ||
Zvířata v QR kódech | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,14 MB | Mgr. Tereza Chaloupková | 26. 10. 2020 | 985 | ||
Archimédův zákon pro ZŠ | ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,11 MB | Mgr. Zdeněk Hromádka, Ph.D. | 05. 10. 2020 | 1770 | ||
Skládání slov – QR kódy | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 741,00 kB | Mgr. Vendula Dovole | 29. 09. 2020 | 1456 | ||
Tvrdé a měkké souhlásky v QR kódech | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,40 MB | Mgr. Tereza Chaloupková | 21. 09. 2020 | 1595 | ||
Hydrostatická tlaková síla | ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 9,46 MB | Mgr. Zdeněk Hromádka, Ph.D. | 14. 09. 2020 | 1314 | ||
Násobení – QR kódy | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 409,26 kB | 3 komentáře | Mgr. Vendula Dovole | 07. 09. 2020 | 1949 |
1-20 |
21-40 |
41-60 |
61-80 |
81-100 |
|
181-200 |
|
381-400 |
|
581-600 |
|
781-800 |
|
981-1000 |
|
1981-2000 |
|
2981-3000 |
|
3981-4000 |
|
4981-5000 |
|
5981-6000 |
|
6321-6331 |