- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Očekávaný výstup
- propojuje veškeré získané technické i výrazové dovednosti při interpretaci (0)
- samostatně nastuduje přiměřeně obtížnou skladbu (0)
- je schopen sluchové sebekontroly (0)
- využívá podle stupně své vyspělosti zvukových možností nástroje (0)
- interpretuje přiměřeně obtížné skladby různých stylů a žánrů po technické, výrazové a obsahové stránce – využívá dynamiku, tempové rozlišení, vhodnou artikulaci, frázování, agogiku (2)
- zvládá hru přiměřeně obtížných skladeb z listu (0)
- aktivně se účastní čtyřruční nebo komorní hry (0)
celkem: 2
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Pětiprstíci | ![]() ![]() | ![]() | 68,17 kB | Magdalena Málková | 18. 04. 2011 | 3863 | |||
Klavírní skladbičky | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 898,73 kB | Magdalena Málková | 02. 12. 2010 | 5689 |