- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Očekávaný výstup
- reaguje vhodně na situaci, vzniklý problém, argumentaci, názor, hypotézu, zhodnotí alternativní návrhy (0)
- komunikuje spontánně a většinou gramaticky správně, aniž by musel omezovat rozsah toho, co chce sdělit (2)
- zahájí, udržuje a ukončuje rozhovor bez většího úsilí (1)
- zapojí se aktivně do delších rozhovorů i s rodilými mluvčími, vyměňuje si informace a rady, žádá objasnění formulací, kterými si není jist (3)
- komentuje a dále rozvíjí sdělení a závěry partnera v komunikaci (0)
- jasně vysvětluje a obhajuje názory za pomoci vhodných argumentů (0)
Jazyk materiálů
všechny (6) | EN (1) | IT (1) | RU (3) | ES (1)celkem: 6
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Italská gramatika XIV – souslednost | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 305,94 kB | Šimon Daníček | 07. 05. 2020 | 937 | ||
Souslednost časová v angličtině | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 131,57 kB | Šimon Daníček | 15. 06. 2017 | 1679 | ||
Můj den | ![]() ![]() | ![]() | 58,37 kB | Mgr. Oxana Antošová | 15. 12. 2015 | 2674 | |||
Sport, olympiáda | ![]() ![]() | ![]() | 442,23 kB | Mgr. Oxana Antošová | 12. 11. 2015 | 2186 | |||
Svátky v Rusku | ![]() ![]() | ![]() | 403,08 kB | Mgr. Oxana Antošová | 03. 11. 2015 | 5515 | |||
Souslednost časová | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 877,66 kB | Mgr. Eva Šimonková | 15. 06. 2015 | 1403 |