- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Očekávaný výstup
- používá dostupné kartografické produkty a další geografické zdroje dat a informací v tištěné i elektronické podobě pro řešení geografických problémů (1)
- orientuje se s pomocí map v krajině (0)
- používá s porozuměním vybranou geografickou, topografickou a kartografickou terminologii (1)
- vytváří a využívá vlastní mentální schémata a mentální mapy pro orientaci v konkrétním území (1)
- čte, interpretuje a sestavuje jednoduché grafy a tabulky, analyzuje a interpretuje číselné geografické údaje (5)
celkem: 8
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Logaritmické stupnice – světová megaměsta | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | 125,43 kB | 2 komentáře | Petr Tišl | 16. 01. 2018 | 1394 |
Průměr, modus a medián v geografii | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 98,66 kB | Petr Tišl | 23. 10. 2017 | 970 | ||
Kde trávíme dovolenou | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 118,36 kB | Petr Tišl | 10. 05. 2017 | 1277 | ||
Kartografické riskuj | ![]() | ![]() | ![]() | 4,55 MB | Mgr. Markéta Pravdová | 16. 08. 2016 | 1206 | ||
Korelační koeficient v geografii | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 175,61 kB | Petr Tišl | 24. 02. 2016 | 956 | ||
Geografie strachu | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | 98,96 kB | 1 komentář | Petr Tišl | 22. 02. 2016 | 1528 |
Struktura obyvatelstva Afriky | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 266,21 kB | Mgr. Ivana Zábranská | 16. 09. 2010 | 3703 | ||
Zeměpisná olympiáda 2009 – státní kolo – kategorie D | ![]() ![]() | ![]() | 7,84 MB | RNDr. Jan Kopp, Ph.D. | 09. 11. 2009 | 2684 |