- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
celkem: 1415
1-20 |
21-40 |
41-60 |
61-80 |
81-100 |
101-120 |
181-200 |
|
381-400 |
|
581-600 |
|
781-800 |
|
981-1000 |
|
1401-1415 |
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Lupa a mikroskop | ![]() ![]() | ![]() | 3,92 MB | Mgr. Marek Killar | 01. 07. 2008 | 5640 | |||
Interaktivní test z fyziky ‒ 6. ročník | ![]() | ![]() | ![]() | 863,74 kB | Zdeněk Hanzelín | 16. 10. 2012 | 10460 | ||
Ovládání domovního zvonku tlačítky u domovních a bytových dveří | ![]() ![]() | ![]() | 760,91 kB | Zdeněk Hanzelín | 20. 07. 2011 | 4705 | |||
Škoda Mladá Boleslav | ![]() | ![]() | ![]() | 584,19 kB | 4 komentáře | Mgr. Miroslav Navrátil | 30. 06. 2009 | 4010 | |
Měření teploty | ![]() ![]() | ![]() | 2,45 MB | Mgr. Marek Killar | 29. 05. 2008 | 6595 | |||
Přírodovědné úlohy výzkumu PISA – 1. část | ![]() | ![]() | ![]() | 1,31 MB | 1 komentář | Mgr. Pavlína Hublová | 08. 10. 2012 | 3309 | |
Měření objemu a převody jednotek objemu | ![]() ![]() | ![]() | 1,67 MB | Zdeněk Hanzelín | 08. 04. 2011 | 6435 | |||
Česko: sídelní struktura | ![]() ![]() | ![]() | 138,61 kB | Mgr. Michal Kašpar | 05. 06. 2009 | 3417 | |||
Gravitační síla. Gravitační pole | ![]() ![]() | ![]() | 7,70 MB | Mgr. Marek Killar | 31. 05. 2008 | 9747 | |||
Přírodovědné úlohy výzkumu PISA – 3. část | ![]() | ![]() | ![]() | 953,72 kB | Mgr. Pavlína Hublová | 22. 10. 2012 | 1904 | ||
Atlas sov a dravců | ![]() ![]() | ![]() | 21,99 MB | Mgr. Martina Kršková | 13. 09. 2011 | 7373 | |||
Názvosloví kyselin a hydroxidů | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | 147,58 kB | Mgr. Radka Poláková | 29. 04. 2009 | 9734 | |||
Co už víme o elektrickém proudu | ![]() ![]() | ![]() | 1,47 MB | Mgr. Marek Killar | 31. 05. 2008 | 4406 | |||
Interaktivní příklad na dělení napětí a proudu v elektrickém obvodu | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 598,17 kB | Zdeněk Hanzelín | 28. 02. 2013 | 2666 | ||
Oko – opakování | ![]() ![]() | ![]() | 4,07 MB | Mgr. Martina Kršková | 25. 07. 2011 | 3712 | |||
Česká republika – ochrana krajiny a přírody | ![]() ![]() | ![]() | 182,56 kB | 2 komentáře | Mgr. Věra Luxová | 20. 04. 2009 | 6911 | ||
Zrcadla | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,54 MB | Václav Meškan | 22. 09. 2008 | 6847 | ||
Optika – vznik světelných svazků | ![]() ![]() | ![]() | 594,28 kB | Zdeněk Hanzelín | 26. 02. 2013 | 1729 | |||
Jednotky fyzikálních veličin | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 79,44 kB | Renata Bachtíková | 13. 04. 2011 | 2293 | ||
Neutralizace | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | 198,03 kB | Mgr. Radka Poláková | 19. 05. 2009 | 10675 |
1-20 |
21-40 |
41-60 |
61-80 |
81-100 |
101-120 |
181-200 |
|
381-400 |
|
581-600 |
|
781-800 |
|
981-1000 |
|
1401-1415 |